חיפוש באינדקס עסקים

האם כדאי לעשות החלקה לשיער?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 פברואר 2011

האם כדאי לעשות החלקה לשיער?כל כך הרבה פעמים אני שומע את השאלה הזו – "האם כדאי לעשות החלקה לשיער?", שאני חייב להגיב עליה בצורה מסודרת.

מה פירוש האם כדאי לעשות החלקה לשיער? האם הכוונה היא לשאול אם שיער חלק יתאים לך? זה עניין אישי והתאמה של סגנון שיער לוקחת בחשבון הרבה מרכיבים כמו תווי הפנים, מבנה הגוף, הסטייל האישי של כל אחת ועוד.

האם הכוונה היא שאם כדאי כלכלית לעשות החלקה יפנית לשיער? צריך לשאול בעצם, האם את ניגשת למעצב השיער שלך כל שבוע לעשות פן? אם כן, ברור שהתשובה היא חיובית. במקום לעשות פן כל שבוע תעשי החלקה יפנית ותיפטרי מהצורך לעשות פנים לכמה חודשים. שיער אחרי החלקה יפנית שומר על המראה החלק שלו גם בלי לעשות פן או לעצב אותו.

האם הכוונה בשאלה היא האם השיער שלי יינזק אם אעבור החלקה יפנית? פה התשובה קצת יותר מורכבת. הסיכוי של השיער שלך להיפגע תוך כדי החלקה יפנית תלוי במעצב השיער שלך, במקצועיות שלו ורמת הרצינות בה הוא לוקח את העבודה. לפני שעוברים החלקה יפנית חייב השיער לעבור אבחון מקצועי קפדני על מנת להבטיח שמצב השיער מאפשר לו לעבור החלקה יפנית מבלי להינזק. בעת האבחון קובע מעצב השיער את ריכוז החומרים בהם ישתמש ואת פרק הזמן בו יהיה החומר הפעיל על השיער. מרכיבים אלה חיוניים להצלחת ההחלקה ושמירת בריאות השיער שלך.

ואם הכוונה בשאלה היא אם כדאי לעשות החלקה יפנית בהשוואה לשיטות החלקת שיער אחרות, התשובה מנקודת מבטי היא כן. כן ברור וחזק. החלקה יפנית מתאימה למרבית סוגי השיער, מרבית גווני השיער, בגדול – כמעט לכולם. התוצאה נראית נפלא, השיער חלק גולש מבריק ובריא למראה. התוצאה היא לצמיתות, אין תורך לחזור על הטיפול אלא רק להחליק את שורשי השיער על פי קצב צמיחת השיער שלך. קל לתחזק שיער שעבר החלקה יפנית.

אחרי שעברנו על הנקודות החשובות בנושא החלקת השיער היפנית, תגידו לי אתן – האם כדאי לעשות החלקה יפנית לשיער?

האם כדאי לעשות החלקה לשיער?
באדיבות: מעצב השיער רובי סגל המתמחה בטיפולי החלקה יפנית.



עמוד זה נצפה: 540 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור