חיפוש באינדקס עסקים

שחר מלכה – קולקציית מראות שיער 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אוגוסט 2012

שחר מלכה - קולקציית מראות שיער 2012. צילום: גיא כושי ויריב פייןשחר מלכה, 32, נמנה על נבחרת מעצבי השיער המבטיחים של ישראל. למרות גילו הצעיר, שחר חי את עולם השיער, האופנה והיופי כבר יותר מ- 18 שנים.

כבר כילד, שחר היה מוקסם מהעולמות שאליהם נחשף אצל אביו יהודה, בעליה של אחת המספרות המוצלחות בחולון, בשנות התשעים. שם למד שחר להקשיב – ולספר. בגיל 21 זיהו ברשת "שוקי זיקרי" את הכישרון והוא נבחר לנהל את אחת המספרות המובילות של הרשת, אותה הוביל במשך שנים.

כיום שחר מלכה הינו הבעלים והמעצב הראשי של הסלון המוביל לעיצוב שיער באזור השרון. בסלון Shahar Malka, הממוקם ברח’ הכרמל 18 בכפר סבא והמתפרש על פני 3 קומות של 300 מ"ר מעוצבים, ניתנים מעבר לעיצובי שיער עדכניים, גם מכלול שירותי השיער, שירותי קוסמטיקה, טיפולי פנים, מניקור, פדיקור ועיסויים.

בזכות הכישרון והקו הייחודי, נבחר שחר מלכה לכהן כאחד משגרירי "שוורצקופף פרופשיונל" בישראל. השפה אותה הוא מביא, הרעננות, הזרימה והדיוק – היכולת "לספר את הסיפור", הפכו אותו למעצב השיער המועדף על מעגלים רחבים של נשים וגברים המגיעים אל אליו מכל הארץ.

שחר מלכה, מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל", גאה להשיק קולקציית מראות חדשניים לשנת 2012, המציגה מגוון אפשרויות בלתי צפויות המבוססות על אותו חיתוך, אך כל אחד מהם מספר סיפור שונה. זוהי קולקציית מראות הקוראת לנו – להקפיא את הרגע, לגעת בו ברכות, לספר את הסיפור.

לדברי שחר מלכה: "לדעת לראות מחשבות, להפוך אותן לתנועה, לאפשר משחק בין קלילות לעומק, זוהר, מסתורין, שובבות והקפדה- זה הסיפור שחיפשתי, בקולקציית קיץ 2012. לראות את האפשרויות, לגעת באווריריות, לשחק עם הזמן, עבר ועתיד, כאן ועכשיו. להבטיח יכולת השתנות, עדכנית ומפתיעה, בכל פעם מחדש. קלילות, אווריריות, גמישות. מה עוד צריך בקיץ הזה?".

פירוט מראות השיער בקולקציית 2012 של שחר מלכה ל"שוורצקופף פרופשיונל":

  • נגיעות אוונגרד מהולות בקלאסיות והקפדה

מדובר בשלושה מראות שונים המעוצבים על בסיס אותה תספורת. כל מראה מספר את עצמו, לא מפחד למשוך תשומת לב, נוגע באוונגרד, בצורה קלאסית ומוקפדת.

התספורת: תספורת בקו קצר, בזווית של 45 מעלות אשר נשמרה מנקודת העורף ועד לקדמת הראש, כאשר אורכי השיער בקדמת הראש ארוכים יותר. התספורת מאופיינת בקו רך, מלא תנועה, נשי וזורם, ההולם את מבנה הגולגולת. יתרונו של קו זה היא יכולתו לאפשר מספר מראות שונים, להרים את השיער ולחשוף את הפנים במלוא יופיין, לשדר העזה ותחכום. קו העורף עוצב בזווית מעוגלת על מנת להוסיף אורך ולהדגיש את צוואר. העיצוב עצמו, בשלושת המראות, נעשה בטכניקת פן מברשות, התומך בקו המקורי של הדירוג הפנימי.

בשלב הפיניש: נעשה שימוש במוצרי שוורצקופף פרופשיונל- קרם אלסטי Thrill fibre gum ובאבקת Dust It מסדרת Osis המעניקה נפח לשורשי השיער ויוצרת גובה.

צבע: בסיס הצבע הוא בלונד קר ברמת בהירות גבוהה מבית שוורצקופף פרופשיונל. עם זאת, נשמרו גם הפיגמנטים החמים של הבלונד הזהוב על מנת להתאים גוון זוהר לעור הפנים. השורשים הושארו בגוון הטבעי (כפי שניתן לראות בגבות) על מנת להקנות עומק לבלונד עצמו, ליצור קונטרס לגוון עור הפנים.

  • קארה אוורירי ופתוח

התספורת: קארה מדורג בזווית של 45 מעלות בעורף, יוצר תחושה של נפח וגובה בקודקוד, כאשר אזור המסגרת נשאר ארוך יותר. הפוני מגיע עד מעל קו הגבות, שומר על מראה אורירי ופתוח.

בשלב הפיניש: נעשה שימוש באבקת Dust-It מסדרת Osis המעניקה נפח לשורשי השיער, יוצרת גובה ובספריי סילואט גולד,Silhouette-Gold- strong hold , מבית שוורצקופף פרופשיונל.

  • קום דה גרסון – שילוב בין נשיות לנעריות

שני מראות שונים המעוצבים על בסיס אותה תספורת. כל מראה מספר על שילוב בין נשיות לנעריות, חוצפה תיאטרליות, קוראת תיגר. עיצוב השיער הייחודי, מראה כיצד ניתן להשיג מראה שונה, בכל פעם, באמצעות עיצוב וחומרים בלבד.

התספורת: התספורת מתחילה בדירוגים קצרים בעורף, היוצרים תנועה מהקדקוד לאזור קדמת הראש, בו הופכים הדירוגים לארוכים ונשיים יותר, מעניקים מראה מלא. למרות שמדובר בתספורת קצרה, הקו רך ונשי, המסגרת מעוצבת בטכניקת גזירה של קצוות מחודדים ("point-cut") על מנת לרכך את המסגרת.

בשלב הפיניש: במראה הראשון נעשה בסרום מג’יק Magic anti frizz serum מסדרת Osis על מנת לתת ברק ודגשים לקצוות השיער. במראה השני נעשה שימוש בחימר  mess up matt gum מסדרת Osis, מבית שוורצקופף פרופשיונל.

  • המראה הקלאסי המאופק, אל מול המראה המשוחרר והסקסי

מתספורת זו עוצבו שני מראות השונים בתכלית- תוך שימוש בחומרים שונים:
עיצוב השיער במראה הראשון – יוצר מראה מוקפד, קלאסי, נקי, זוהר ונשי מאוד, המאופיין בתנועה גלית ורכה. במראה השני – מלכה הסיר את הכפפות ויצר מראה משוחרר יותר, מלא אויר ותנועה, כאשר הדירוג התחתון בא לידי ביטוי, מספר סיפור של חופש ושחרור, מלא סקס אפיל.

התספורת: התספורת על בסיס ארוך, בנויה מדירוג מסגרת לצד דירוג פנימי לתוך השיער, הנותן ביטוי לפנים ומדגיש את עצמות הלחיים. הדירוג הפנימי הארוך שבוצע בחלק התחתון של השיער יוצר הבעה, ומקנה תנועה, קלילות וחופש לשיער.
הצבע: הבסיס חום בהיר טבעי ועליו נשזרו גווני דבש ובלונד חול דקים וטבעיים.

הכנת השיער לפני עיצובו: בהכנת השיער נעשה שימוש בשמפו ובמסכת קשמיר בסדרת "שיאה הייר-ספא" החדשה מבית שוורצקופף פרופשיונל.
בשלב הפיניש: נעשה שימוש בספריי סילואט גולדSilhouette Gold- strong hold  מבית שוורצקופף פרופשיונל.

  1. קארה חצוף וחינני

המראה מדבר על חוצפה המהולה בחן ונשיות. הקו יוצר תחושה של חופש ותנועה.
התספורת: תספורת קארה מדורגת, באורך שיער בינוני. הקו מדורג בזווית של 45 מעלות, שומר על השפה בה מדברים התלתלים, מעצים את התנועה הטבעית של כל תלתל, נותן לפוני ביטוי ותנועה, אווריריות… "היה חשוב לי להמחיש שגם מתולתלות שיער יכולות לבחור בקארה, וכמה יפה זה נראה", מציין מלכה.

בשלב הפיניש: נעשה שימוש במוצרי שוורצקופף פרופשיונל- במוס סילואט Silhouette mousse super hold בשילוב קרם אפלוד upload volume cream מסדרת Osis על מנת לתת ברק, רכות ואלסטיות לכל תלתל.

קרדיטים
צילום: גיא כושי ויריב פיין
סטיילינג: סיימון אלמלם
איפור: אסף באבו
דוגמניות: קסיה סוואן ל- elite models רימה לביץ ל MC2 ואוליאנה לסוכנות DE JAVU
עיצוב שיער : שחר מלכה מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל"
מוצרים: שוורצקופף פרופשיונל.



עמוד זה נצפה: 687 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור