חיפוש באינדקס עסקים

קונצרט שיער – מאסטר קלאס 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 מרץ 2008

אולם התיאטרון ע"ש רפאל קלצ’קין במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, התמלא משעות הצהריים המאוחרות במעצבי מוטיה רובין על הבמהשיער שהגיעו לאירוע מאסטר קלאס 2008 של בית אופנת השיער מוטיה רובין. מעצבי השיער התכבדו בבר קבלת הפנים בוודקה צוננת והעבירו את הזמן בשיחות חולין עד לפתיחת האירוע שהחל בשעה 17:00.
את קונצרט שיער – מאסטר קלאס 2008 המרשים פתחה להקת לנה במופע מרשים כשלאחריו עלה מנכ"ל גדעון קוסמטיקס, יבואנית אינדולה, לברך את בית אופנת השיער של מוטיה רובין ואת קהל מעצבי השיער.
קונצרט השיער החל במופע תיאטרלי של אינה ונטלי שהגיעו מניו יורק (ספקטרום אקדמי) והציגו את הקווים האופנתיים המובילים לעונת אביבקיץ 2008 בעיצובי שיער.
מוטיה ורפאל רובין נכנסו לבמה בשילוב הקדמה באפיון מהמזרח הרחוק והציגו את שיטות עיצוב השיער שלפיהם עוצבה קולקציית G-POINT החדשה שלהם המאופיינת בגזירות שיער וצבעים חדשנים ומרהיבים.
מעצבת השיער ילנה בקלושינה מהאקדמיה לעיצוב שיער דולורס במוסקבה המכהנת כשופטת בינלאומית של אירגון אינה מספקטרום אקדמימעצבי השיער OMC העולמי, הציגה את קולקציית עיצובי השיער לשנת 2008 של האקדמיה.
במהלך אירוע קונצרט שיער – מאסטר קלאס 2008 העבירו כל המציגים את ידיעותיהם לקהל מעצבי השיער בהסברים מדויקים תוך כדי ביצוע חי של התספורות והתסרוקות.
על האיפור ניצחו המאפר פליקס שטיין שאיפר את הדוגמניות של אקדמיית דולורס, המאפרת אילונה שרמן שאיפרה את הדוגמניות של בית אופנת השיער מוטיה רובין והמאפרת שלומית לנגר שאיפרה את הדוגמניות של ספקטרום אקדמי ניו יורק.
את האירוע כיבדו בנוכחותם אשת שגריר רוסיה בישראל, מעצב העל
שוקי זיקרי, מנכ"ל גדעון קוסמטיקס וכמובן מעצבי שיער מכל רחבי הארץ.

רומן,רפאל ומוטיה רובין,ילנה בקלושינה (דולורס),אינה ונטלי (ספקטרום אקדמי)
רומן, רפאל ומוטיה רובין, ילנה בקלושינה (דולורס), אינה ונטלי (ספקטרו אקדמי). צילום: ארקדי ברונשטיין.

מוטיה רובין ורפאל רובין על הבמה.


מוטיה רובין ורפאל רובין על הבמה. צילום: פורטל יופי בראש.



עמוד זה נצפה: 531 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור