חיפוש באינדקס עסקים

סניף שני למספרת אמיר אליהו יפתח בקרוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2013

לקראת אמצע חודש ספטמבר הקרוב, יפתח סניף שני למספרת אמיר אליהו אשר ימוקם במגדלי דוד רח’ אורי לסר 12 בתל אביב.
המקום שופץ ברמה גבוהה שכוללת עיצוב יוקרתי ומפואר עם רמת גימור גבוהה אשר שומרת על המקום יפה וחמים בדיוק כמו שאמיר אליהו אוהב..
המספרה כוללת תסרוקות ותספורות לנשים ולגברים ובנוסף כוללת מחלקת קוסמטיקה עם טיפולי פנים, מניקור פדיקור, שעווה ועוד..

בתמונה מעצב השיער רועי אמזלגאת הסניף החדש ינהל מעצב השיער רועי אמזלג. אחרי שמונה שנים בתחום, זכייה בתחרויות שיער בארץ וניסיון רב גם בהפקות טלוויזיה, עיתונים, מגזינים, שערים ללאישה, פנאי פלוס קוסמופוליטן ועוד… ומגוון של מפורסמים אשרמ עברו תחת ידיו כגון: נטלי דדון, רומי אבולעפיה, ליהיא גרינר, רונה לי שמעון, ליאת הר לב, שני כהן, אפרת גוש, סנדי בר והרשימה ממשיכה.. הבין כי הגיע זמנו לצאת לדרך עצמאית ובכך עומד לפתוח את הסניף השני של אמיר אליהו אשר יהיה בבעלותו ויהיה הדחיפה הראשונה לבניית רשת מספרות אמיר אליהו.
כחלק ממסעו לגילוי עצמי וזאת על מנת להתגבר על הסקרנות שעטפה אותו ושגרמה לו לתהות מה צופה לו העתיד הרגיש שהוא רוצה ליצור ולהעניק יופי ועם זאת לקבל סיפוק מידי מיצירה שלו ולכן בחר בתחום עיצוב שיער .לאחר שהבין את רצונו החליט רועי להירשם לקורס בבית ספר של שוקי זיקרי בתל אביב.
את עבודתו הראשונה שלו העביר שנתיים וחצי במספרה במרכז המסחרי בישוב בו הוא גר וכמו כל ספר בתחילת דרכו העביר את רוב שעות היום מאחורי כיורי חפיפה וצביעת שיער תוך כדי צפייה מהצד בכל המתרחש מסביב.
לאחר שהבין כי זה עתידו המבטיח החליט רועי לחפש מקום עבודה חדש על מנת להתקדם ולהיות מעצב שיער במלוא מובן המילה.
לאחר מכן המשיך למספרה ברעננה אשר מנוהלת ע"י שני ספרים מנוסים ובעלת קהל לקוחות עשיר ונאמן. מספרה זו נתנה לו לראשונה במה והזדמנות להוכיח את כישוריו. במקביל העביר את זמנו הפנוי בהשתלמויות שונות וקורסים שונים אשר פיתחו אותו מספיק כדי לתת שירות ראוי, מקצועי והולם ללקוחותיו, במהלך שהותו במספרה צבר לקוחות רבים שגרמו לו כל יום להגיש שייך ובמקצוע הנכון.
לאחר שנתיים ברעננה החליט להעביר את חייו לתל אביב, אחרי חיפוש ממושך למציאת המספרה הבאה הגיע למספרת אמיר אליהו. אמיר, אחד ממעצבי השיער הדומיננטים ביותר בתל אביב עם רזומה עשיר בתחום ישר זיהה את הפוטנציאל החליט לעצב את רועי בדמותו וללטש אותו.
עם השנים יעיד רועי כי אמיר הוא זה שנתן לו את הזינוק שהוא באמת חיכה לו. כחלק משנותיו אצל אמיר אליהו רכש ניסיון רב בתחום ובין היתר מצא את עצמו מוקף בצוות מפרגן ומשפחה אוהבת. את ההשראה שלו הוא לא מתבייש לומר כי שואב המון ממעצבי שיער שונים בארץ ובחו"ל ועם הזמן פיתח אופי מסוים בתחום ועקרונות המבוססים על הגינות שאצלו היא מעל הכל, מקצועיות, חדשנות, ייחודיות, הקשבה ועוד.

אנו מאחלים לרועי המון הצלחה בדרך החדשה והמשך יצירה במספרה החדשה של אמיר אליהו

בתמונה מעצב השיער רועי אמזלג

 



עמוד זה נצפה: 720 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור