חיפוש באינדקס עסקים

איפור ושיער לקראת החגים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוגוסט 2008

חודש החגים הקרב ובא, הביא את מעצב השיער והמאפר רונן פלג להציג אופציה מעניינת ומעט מפתיעה כאשר הוא מציע לכן לבחור דווקא בכיוונים של מראה מעושן לערב החג. בתקופת החגים אנו צפויים לחוש בירידה ניכרת בטמפרטורה, כאשר מזג האוויר מרמז על בואו של החורף והקונספט של איפור מעט מרוח תוך שימוש בצבעיםאיפור ושיער לקראת החגים - רונן פלג כהים בתוספת גווניי שיער בהירים משולבים באפור או בשחור מט, יוצרים עניין ומביאים את הבשורה לשינוי של תקופה, מגמה חדשה ומפתיעה.
לגבי השיער מסביר פלג: יצירת מראה מעושן ניתנת לביצוע כאשר בסיס הצבע מבוסס על בלונד בהיר עד בהיר מאוד. אנחנו משלבים לתוכו גוונים כהים (שחור פחם עד לגוון חום כהה) במינונים שונים ובפיזור עליו הוחלט לפי קו התספורת ובהתאם לדירוג הקיים באורכי השיער. תהליך "העישון" של המראה בכל הקשור לשיער ואיפור מתבצע על ידי שימוש בגוונים סותרים או יותר נכון לומר גוונים מנוגדים כהים לצד בהירים בעלי עוצמות משתנות ואיתם אנו יכולים להדגיש את האזורים הרצויים.
אם את בוחרת במראה שיער מעושן רצוי שהאיפור ייראה ניטרלי יותר באופן יחסי. צריך למעשה לקבל החלטה מראש את מה מדגישים ועל בסיס זה לבצע את המהלך. אם באיפור בחרת אז השיער ייראה מעודן ועם גוונים שקטים יותר. אם הנך בעלת עור פנים בהיר למדיי רצוי שגווניי המעושן יתרכזו במסגרת הפנים ובחלק העליון – הקודקוד. מרכז הכובד והמשקל ייבחר על פי הגוון השולט בעור. אם גוון עורך כהה יותר והשיער בהיר אז רצוי לבסס את הגוונים המעושנים בחלקים האחוריים, בעורף ובצדי הראש. להרחיק ככל האפשר מקו המסגרת של הפנים כאשר מרכז השיער הופך להיות דומיננטי יותר. יצירת גוונים כהים על מרקם שיער חלק עדיפים יותר מאשר על שיער בעל מבנה ומרקם גלי או מתולתל. אופציית השיער החלק עוזרת ליצור מראה ברור וחד יותר ולכן נבסס את הצבעים במקרים אלו. הרעיון הוא לשלב גוונים על צבע קיים בשיער כאשר המטרה היא ליצור תנועה,עניין ומידה של אופנתיות ובעיקר הרעיון הוא להפתיע במשהו אחר בסעודה של החג.
לגבי האיפור מוסיף פלג: בית העין מושך תשומת לב לכן במקרים בהם את לא בטוחה בקשר לאופציית המראה המעושן באזור זה השתמשי בשיער ליצירת מרכז הכוח. במקרים בהם עינייך בעלות גוון כהה ועמוק מומלץ לוותר על האיפור המעושן. במידה והכהות לא יוצרת מגבלה תוכלי ליצור מבנה של עין בסגנון דרמטי, עם הילה וטקסטורה מלהיבים ומושכים במיוחד.

צילום: זאב וירצר.



עמוד זה נצפה: 399 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור