חיפוש באינדקס עסקים

המספרה של היום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 אוגוסט 2008

עסקי היופי משנים צורה, גודל ובעיקר את האבזור הקיים מדי כמה שנים זאת על מנת להיראות ולהרגיש מעודכנים ולאפשר ללקוחות רווחה ונוחות הכוללת אוירה ייחודית בכל ביקור שלהם אצלנו בסלון. הנטייה כיום היא לרענן את העיצוב הקיים או לחדש את ה"לוק" מדי שלוש, ארבע שנים בעזרת כל האמצעים העומדים לרשותנו כבעלי העסק. איך מתחילים? מה מחליפים ומה משדרגים? איך בונים אוירה וסגנון ייחודי? מהיכן רוכשים ציוד וריהוט?המספרה של היום
על כך מסבירים המעצבים שלומי דולב וגולן יהודה: "ראשית יש לבצע תכנון תוך בחירת קונספט חדש או מחודש למקום. במידה והמקום כבר קיים כמה שנים ישנו יתרון בכך שאתה כבעלים של העסק מכיר את נקודות החולשה כמו גם את היתרונות של המרחב הקיים ובעזרה וליווי של מעצבי פנים מנוסים ניתן יהיה לתרגם את הרעיונות שבעל פה למעשים ולמציאות. לאחר בדיקת כל העובדות יש להכין רשימה של ציודים ולקבוע כמובן מסגרת תקציב עליה תיבנה תוכנית מוקפדת בה יפורטו כל העלויות הצפויות. משם הדרך לבחירת אנשי המקצוע ,המשפצים אנשי השירות קלה ומהירה יותר. לאחר שיש לך את ההחלטה לגבי איך משנים את הקיים תוכל לבחור את האנשים שיבצעו את העבודה עבורך. רצוי לבחון מקרוב את הציוד הקיים ולבדוק מה נמצא עדיין כשיר לשימוש,מה ייראה טוב בעיצוב הפנים החדש ועל פני נתונים בסיסיים אלו להחליט מה יוצא החוצה. ישנם מקרים בהם יש לנו ריהוט או ציוד במצב תקין לחלוטין ורק נושא העיצוב לוקה בחסר – במקרים אלו רצוי לבחון את אפשרויות השדרוג ואם יש מצב להפוך את המצב הקיים של רהיט כל שהוא לאחר אז אני בעד. היום ההוצאה הכספית של רכישת ציוד מאוד גבוהה ומשמעותית. למרות שאנחנו בעד ביצוע השינוי עם כל הכוח עדיין ישנם מצבים שניתן לחסוך במעט וגם לשמור על משהו ספציפי. אנו מאמינים שהאדם עושה את המקום ולא להפך. יחד עם זאת יש להדגיש שכל הקשור לאווירה שנוצרת, תכנון התאורה, בחירת המוסיקה, רכישת הריהוט והעיצוב הכללי ישפיעו וישלימו את הקונספט הנבחר למקום. אנו ביצענו סקר לפני השיפוץ הכללי ושאלנו מספר לקוחות לא מבוטל שלנו מה הטעם האישי שלהם בנושאים הנ"ל, ניסינו לחוש כל אחת ואחד מהם מבחינת העדפותיהם ולאחר המשוב המאוד איכותי שקיבלנו, יכולנו לבחור מתוך כל האופציות האפשריות את הטוב ביותר למקום שלנו. גם אם לי ישנה העדפה מאוד אישית לגבי מוסיקה מסוימת למשל אני מוצא את עצמי לא פעם מוותר באופן ברור על הבחירה שלי ומתחשב מאוד במה שהלקוחות אוהבים. אני חושב שאם שני הצדדים מוצאים מכנה אחד משותף הרי זה משובח ואם לא אז כמובן שהלקוח הוא זה שישפיע באופן קיצוני עלינו. ציוד וריהוט: אני מחלק את התשובה לשני חלקים, הריהוט שקשור לחלק המקצועי והריהוט הכללי של המקום. בכל הקשור לנושא המקצועי אני כמובן מעדיף וגם ממליץ לבצע סקר בין כל הספקים הקשורים לתחום שלנו מספרות ומכוני יופי. הם יהיו המעודכנים ויוכלו להציע את האבזור המושלם לנו אנשי המקצוע. בכל הקשור לריהוט הסביבתי כמו פינת המתנה, כניסה, קבלה ועוד אני מציע לבחון חברות נוספות המתמחות לא רק בתחום שלנו. לעיתים שילוב של שני גורמים יכול להביא להשלמה טוטאלית בתוצאה.
טיפים חשובים :
לא לחרוג מתקציב שהוגדר מראש לפני תחילת השיפוץ.
לנסות לשמור כמה שניתן על גורם ההפתעה בכל הקשור לחשיפת הלקוחות לשינוי במבוצע.
לבחור בתקופה קצרה מאוד ( מבחינת ימי עבודה) לשיפוץ
לרכוש ציודים מתאימים המשלבים יופי מבחינת העיצוב ונוחות מבחינת השימוש.
לחשוב גם על הלקוחות בבחירת חלק מהריהוט. כל מה שנבחר ישמש בעיקר אותם בזמן הביקור שלהם לכן,לעיתים נוותר מעט על רהיטים המציעים חדשנות בעיצוב באופן כזה שיבוא על חשבון הנוחות.
שיפוץ מאפשר לנו לבצע את התיקונים ואת השינויים הנדרשים לאחר שימוש במתקן כמה שנים. זה יתרון משמעותי וחשוב לברר מה ניתן לנטרל מבחינת החולשות של החלל הקיים.
בדיקה יסודית של תנאי חוזה להמשך הדרך עם בעל הנכס ממנו אתה שוכר. מרכיב זה יהיה מאוד משמעותי ברגע של קבלת ההחלטות על המשך הדרך שלך במקום.



עמוד זה נצפה: 588 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור