חיפוש באינדקס עסקים

שגריר חדש לשוורצקופף פרופשיונל

פורסם מאת: בתאריך: 15 פברואר 2015

במגזין "הדליין"  האחרון, גיליון 45 פרסמנו כי לאחר שנות פעילות ענפות כפרזנטור בחברת וולה פרופסיונל, עבר מעצב השיער אמיר אליהו לחברת  Schwarzkopf Professional מבית קונצרן "הנקל", כשגריר.

אמיר אליהו שגריר שוורצקופף פרופשיונלאמיר אליהו התחיל את דרכו המקצועית בגיל 17, באחת ממספרות הצמרת של ינקא בן שושן ז"ל, ועם השנים, התמקצע וטיפס את דרכו למעלה עד הקמת המספרה הראשונה שלו, שמוקמה דאז בכיכר המדינה ת"א, לפני כ- 21 שנה. כיום, לאחר צבירה של וותק ומוניטין מרשימים, מספרתו המקצועית הנוכחית ממוקמת ברחוב בן יהודה בתל אביב, שם הוא מעניק שירותי שיער וביוטי מקיפים, 360 מעלות- החל משרותי ייעוץ צבע, גוונים, טיפולים לטיפוח השיער וייעוץ לגבי תספורת ותסרוקות כלה, דרך טיפולי קוסמטיקה, ספא, איפור ועוד.

אחת ההתמחויות הגדולות של אליהו, היא בהתאמת התספורת למבנה הפנים של הלקוח/ה בשילוב של אופנת הרחוב. כמו כן, אמיר מוביל את הכנסת טרנד התלת מימד בתספורת וגוונים, משמע, עיצוב התספורת והגוונים נעשה באותו תהליך חשיבה בכדי לקבל את האפקט הנכון.
לדברי אמיר אליהו: "את ההשראה שלי אני שואב מהחיבור לאדמה, לשמיים ולרוחניות ואלו מזינים את הדמיון שלי. הרחוב הצבעוני שאני מטייל בו בארץ ובערי הבירה המרכזיות באירופה ועולם האופנה המשתנה – גם הם גורמים לי ליצירתיות. ההשראה שלי לעולם לא מנותקת מהרצון לגרום לאנשים להיראות טוב ולהרגיש נפלא עם עצמם. אני חי ונושם את סצנת השיער. אני פועל בתל אביב, מאוהב בעיר הזו ובכל מה שיש לה להציע. האנרגיות שלה מתנקזות אל תוך העשייה שלי ופורצות ממנה החוצה".

התמחותו, לאורך השנים, בתסרוקות וטכניקות מגוונות בארץ ובעולם, יחד עם התשוקה ללמידה וליצירה בלתי פוסקת, הפכו אותו למעצב שיער מוביל בתחום, אשר מוכר ואהוד בקרב לקוחות רבים ברחבי הארץ וכן בקרב ידוענים רבים.

רשימה ארוכה של סלבס לא פוסחים על שירותי עיצוב השיער שאליהו מציע, לדבריו: "באמצעותם אני נוטל על עצמי את האחריות לחדש, להפתיע ולהוביל דעת קהל, סגנון ואופנה בישראל"; ביניהם: אורנה בנאי, ורד פלדמן, יובל שרף, ליאור אשכנזי, ליאורה ריבלין, תיקי דיין, הנרי דוד, ליאת הר לב, טלי שרון, קורין אלאל, עדי אשכנזי, אבי קושניר, יעל שרוני, טל גורדון ועוד.

אמיר אליהו שגריר שוורצקופף פרופשיונלאל הרזומה העשיר של אליהו, מצטרפות גם הפקות הטלוויזיה והקולנוע מהמובילות בארץ, עבורן עיצב את שיערם של שחקנים רבים, ביניהם: עיצוב השיער לדמות "לימור" מהתוכנית "רק בישראל", עוד הוא היה אמון על עיצוב השיער לתכניות כמו "מועדון לילה", "מצב האומה", "מה זה השטויות האלה", "ארץ נהדרת", "הבורר", "בטיפול", "מגדלים באוויר", הסרטים- "מדוזות", "3 אימהות" והרשימה ארוכה…

החל משנת 2015, "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, רותמת את אמיר אליהו לשורותיה, כשגריר של החברה. במסגרת כהונתו כשגריר יזכה אמיר אליהו להדריך את קהל מעצבי השיער בישראל בנושאים מקצועיים הקשורים לעולם השיער, תוך הענקת טיפים וכלים רבים מניסיונו העשיר כמעצב שיער מוביל, בתחומי הכימיה, טכניקות גזירה וצביעה, התאמה מדויקת של עיצוב השיער לפי מבנה הפנים ועוד. כמו כן, יזכה להופיע על במות של תצוגות שיער, להעביר סדנאות מקצועיות בקרב קהל מעצבי השיער, לערוך הפקות ועוד, תוך התמקצעות בינלאומית בכל הטכניקות המתקדמות ביותר בתחום עיצוב השיער, על המוצרים הטובים ביותר הקיימים בשוק וחשיפה לטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה והשיער.

לדברי שמוליק כהן, מנהל חטיבת "שוורצקופף פרופשיונל" בהנקל: "שוורצקופף פרופשיונל, רואה ערך עליון בהשקעה במעצבי השיער הנמנים על שורותיה, ובפרט גאה מאוד בשגרירים ובמדריכים המייצגים אותה, המהווים את חוד החנית של המותג. אנו מברכים על הצטרפותו של אמיר אליהו לחברתנו, ואין לנו ספק כי תשוקתו הגדולה לשיער הולמת את המותג ותוביל לשיתוף פעולה פורה ולעשייה יצירתית ענפה. לאורך כל השנים, "שוורצקופף פרופשיונל", דאגה להוביל את תחום השיער בישראל, תוך שהיא מביאה לישראל בשורות חדשות במוצרי השיער מהטובים בעולם, תוך פיתוח טכניקות של עבודה מקצועיות, בשילוב איתור ויישום טרנדים ומגמות חובקות עולם. יחד עם שגרירנו ומדריכנו המקצועיים, אנו סמוכים ובטוחים כי נגיע לגבהים חדשים ונעניק חזון חדש לכל מעצב שיער בישראל".

אמיר אליהו שגריר שוורצקופף פרופשיונל

לקריאת הכתבה במהדורה הדיגיטלית של מגזין הדליין הקליקו

צילום:
פרופיל – סטודיו פרג’
קולקציה – עידו לביא



עמוד זה נצפה: 491 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור