חיפוש באינדקס עסקים

רשת מכללות לעיצוב שיער ומקצועות היופי יגאל סהר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 פברואר 2008

לרגל פתיחת הסניף החדש באשדוד, רשת מכללות לעיצוב שיער ומקצועות היופי יגאל סהר, תקיים אירוע השקה הזמנה לכל מעצבי השיער ובעלי המספרותחגיגי בתאריך 03/03 באשדוד.
יגאל סהר ומישל זהבי, הבעלים של רשת המכללות לעיצוב שיער ומקצועות היופי יגאל סהר, סיפרו כי החליטו להשיק את הסניף החדש באירוע רב משתתפים מעולם היופי בו ייהנו האורחים מתצוגת שיער הכוללת הופעה של אומן התסרוקות אורן ישראל, דוגמניות, די.ג’יי שירקיד את כולם במסיבה אל תוך הלילה.
"אירוע כזה עוד לא היה" מוסר מישל זהבי שהוסיף כי מיטב מעצבי השיער והמספרות בישראל כבר הבטיחו את הגעתם וכי הוא מזמין את כל מעצבי השיער ובעלי המספרות בארץ להגיע לאירוע ההשקה. הגרלות ופרסים (קורס עיצוב שיער, קורס תספורות מתקדמות, קורס איפור מקצועי ושנת פרסום מלאה בפורטל היופי הישראלי-בראש) יחולקו לאורחים הרבים שיגיעו.
רוית אסף מלכת היופי במיל. ומנהלת בית הספר למקצועות האיפור והיופי "
רוית אסף" המעבירה יחד עם צוות המורים של ביה"ס שלה את קורסי האיפור ברשת המכללות של יגאל סהר, תגיע יחד עם לא מעט סלבס שאישרו כבר את הגעתם.
פתיחת הסניף החדש באשדוד, יאפשר לתלמידים מאזור הדרום להגיע וללמוד ברשת המכללות של יגאל סהר באזור מגוריהם תוך התמקדות בפן המקצועי ללא בזבוז זמן בנסיעות ארוכות. את הלימודים בסניף החדש יעבירו מיטב המורים והמדריכים מבית רשת המכללות יגאל סהר בהובלתם של יגאל עצמו ומישל זהבי.



עמוד זה נצפה: 606 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור