חיפוש באינדקס עסקים

קאדוס במופע השיער כולן מנצחות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 ינואר 2008

קאדוס במופע השיער כולן מנצחות – קבוצת רשת האומנים הכוללת בתוכה את מעצבי השיער אורן ישראל, רובי כהן, חזי יצחק, אופיר מכבוש, מרקו ספדי ויהודה גואטה, הציגו במופע השיער "כולן מנצחות" שנערך ביום שני האחרון במועדון "קלאב ריו" בת"א מטעמה של חברת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער קאדוס.
הקבוצה הציגה מופע אוריינטלי יפני ששאב את השראתו מתיאטרון הקבוקי היפני. כל המופע החל מהקונספט דרך הסטיילינג וכמובן עיצובי השיער והאיפור, הותאמו לנושא הקבוקי. חזי יצחק, המנהל האומנותי של רשת האומנים: "תיאטרון הקבוקי נולד במאה ה-17 ביפן כתיאטרון נשים וכדי למנוע את אפשרות הזיהוי של השחקניות, הן אופרו באיפור כבד. קהל הצופים בתיאטרון לא זיהה את השחקניות ובהקבלה לנשים הנאבקות במחלת סרטן השד, חלקן מסתתרות מאחורי מעטה של חשאיות".
נציגי חברת קאדוס הגרמנית שהגיעו למופע, התרשמו מהחיבור שנעשה בין חברי רשת האומנים שכל אחד מהם מחזיק במספרה משל עצמו ועל פי שיחה שנערכה עימם נמסר כי נשקלת אפשרות להזמין את חברי הרשת לתצוגות שיער בפרנקפורט.
קובי ליבוביץ’, מנהל ההדרכה של חברת קאדוס בישראל, סיפר לנו כי הוא מאוד התרשם מכל המציגים שאופיינו ברעיונות עיצוביים מקוריים וכמובן ממופע הקבוקי של רשת האומנים. קובי בירך על היוזמה המקורית והחשובה שלמענה הופק המופע, תרומה למלחמה בסרטן השד, ומסר כי מופע כזה, ראוי שיהופך למסורת.

מופע קבוקי - רשת האומנים
צילום: ארקדי בורנשטיין

גלריית תמונות תעלה בקרוב
קרדיט:
עיצוב שיער: אורן ישראל
רובי כהן
חזי יצחק
אופיר מכבוש
מרקו ספדי
יהודה גואטה
ניהול אומנותי וקונספט: חזי יצחק
איפור: הרמוני רוט שבתאי
סמוראי: סהר טלמור

 



עמוד זה נצפה: 650 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור