חיפוש באינדקס עסקים

ריקוד מושחת – שיער בשנות ה-80

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 ספטמבר 2009

 

 שנות ה-80 זכורות כשנים פרועות וחופשיות בהם חל שינוי גלובלי בפוליטיקה הבינלאומית, במפנה ביחסיםריקוד מושחת - שיער בשנות ה-80 בין האדם לטבע ובעיקר בשינוי המהותי בהופעה החיצונית והטשטוש המגדרי. שנים אלו אופיינו בטשטוש ערכי המשפחה השמרניים, וסימלו את תקופת הפריחה של עולם הטלקומוניקציה.
נוסף לזה תפס המאבק לשיווין בין המינים תאוצה רבה. מראה שנות ה-80 התאפיין בשיער נפוח בפרמננט אופנתי לבנות ובשיער הגדל לאחור ומקוצץ בחלק הקדמי לבנים. בשנים אלו בלט במיוחד הקארה הקלאסי, חלק או מדורג, והידר כמעט כל סרט ופרסום.
צבעי השיער היוו השלמה למראה הכללי והיו בגווני אדום נחושתי, הבלונד שנשאר כבסיס וזהוב או בייבי.
תספורת הקארה המלא  משדרת מראה נקי ומסודר והגוונים הגסים שמתגלים כשמסיטים את השיער הצידה מעוררים פליאה לשובבות ולזוהר שיוצא מהמראה המסודר והנקי.
שיער פזור, ארוך ומדורג, המתאפיין בגלים ובלוק תזזיתי ובקצוות שיער פתוחים לגמרי כלפי חוץ. והמראה המאפיין ביותר הוא המראה הטבעי עם פוני, כבד, מרפרף או גושי, עבה או פרוע.
תסרוקות שנות ה-80 היו מוטרפות, הכול הולך: מתולתל פרוע, נפוח עם סיכת יהלום נוצצת ועדינה, תספורות א-סימטריות שמצד אחד נראות מסודרות ומצד שני פרועות. המראה הכללי הוא מראה יבש יותר- תסרוקות מלוכלכות, ניפוח שיער, פוני מסודר ושיער מקורזל. על מנת להשיג את המראה הנפוח ניתן להשתמש במוסים ובג’לים המנפחים את השיער.
באדיבות עינת שליט, מנהלת השיווק של חברת מוצרי עיצוב וטיפוח השיער אינדולה.



עמוד זה נצפה: 400 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור