חיפוש באינדקס עסקים

עדכון מחירים במספרה

פורסם מאת: בתאריך: 5 אפריל 2012

עדכון מחירים במספרהמזה תקופה ארוכה שומעים אנו שוב ושוב על עליית מחירי החשמל והמים. בנוסף לכך, במרבית העיריות, התבצעה עליה משמעותית בחיובי הארנונה.

למרות המחאה החברתית ולמרות התחרות הקשה בתחום על בעלי המכונים והמספרות לתת את הדעת ולבחון מה המשמעות הכלכלית והעסקית של העלויות לבית העסק.

לרוב מספרות ומכוני יופי צורכים חשמל ומים בכמויות גדולות. פנים, מחליקים, מכשירי בייביליס, דודי שמש, מזגנים הינם דוגמא למכשירים זוללי חשמל. בנוסף, גם השטיפות והחפיפות הינן צרכני מים גבוהים.

היות ובממוצע עליות המחיר של החשמל והמים הן כ-15-20 אחוזים, מדובר בנטל משמעותי המחייב עדכון מחירים.

לדוגמא: מספרה או מכון יופי אשר חשבון החשמל והמים שלו הם כ-2000 ש"ח לחודש משלמים בחישוב שנתי 24,000 ש"ח. עלייה של 20% בתשלום השנתי – תהווה תוספת של 4800 ש"ח בשנה, הווה אומר תשלום שנתי בסך של 28,800 ש"ח. כאשר מוסיפים לכך עליה של כ-25% במחירי הארנונה, המשמעות היא תוספת שנתית המגיעה לאלפי שקלים רבים.

עדכון מחירים מינורי של 5-10 ש"ח לטיפול ימנע מבעל העסק את השחיקה ההולכת וגדלה ברווחים. מדובר בתוספת קטנה מאד ללקוחה אך בתוספת משמעותית לבית העסק. בכל הקשור לעליית המחירים חשוב לעדכן ולהסביר ללקוחה מה עומד מאחוריה. מכתב או שלט שיוצג בבית העסק יזכה אתכם בהבנה הנדרשת מצד הלקוחות ותציג אתכם באור חיובי. דוגמא למכתב:

עדכון מחירים במספרה

מוגש כשירות ע"י אמיר זהבי מנכ"ל רבקה זהבי פאות בע"מ.



עמוד זה נצפה: 1,710 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור