חיפוש באינדקס עסקים

קרולינה הררה עם MOROCCANOIL

פורסם מאת: בתאריך: 12 מרץ 2013

 

קרולינה הררה עם MOROCCANOILמעצב השיער אורלנדו פיטה מסלון אורלו עיצב את שיער הדוגמניות של מעצבת האופנה קרולינה הררה במסגרת אירועי שבוע האופנה בניו יורק עם סדרת מוצרי Moroccanoil.

הוא יצר מראה מלוטש אלגנטי, מודרני וגרפי בהשראת שנות ה-40 עם זיקה למראה האישה המודרנית של היום, עיגולי השיער מעוצבים קרוב לראש, כרוכים במהודק ואלגנטיות מלוטשת.

לדבריו, "קרולינה הררה לקחה את ההשראה שלה לקולקציה סתיו/חורף 2013, מהמוזיקה. יחד עם המלחין מלונדון, טום הודג’ והמפיק חבייר פרל שיצרו פס קול בהשראת סונטת קרויצר של בטהובן לכינור בשם קפריצ’ו לקרולינה. למוזיקה הייתה כל הרומנטיקה, הדרמה והפנטזיה של בטהובן נעשתה בצורה מודרנית. אם המוזיקה היא פס קול של העונה הזאת, הרי שהקולקציה מגלמת גיבורה חזקה. דיוק בגזרות מגדירות את הסילואטות. רמז לשנות ה-40 מוצג בצורת השרוול, במותנים הצרות ובתנועה המפלרטטת של החצאיות. פלטת הצבעים הרכים של ורוד קוורץ, אבן החול וקרשנדו עין-הנמר שיחקו לצלילי המוזיקה והתקבל אפקט צבעי אבני-חן עשירים של רובי, ספיר, וברקת ירוקה".

כיצד נוצר המראה:

  • "ראשית התזתי מעט "ספריי עיצוב להגנה מחום" מסדרת מוצרי Moroccanoil על כול השיער כדי להגן עליו מפני החום שפולט מייבש השיער ועל מנת להכין אותו לעיצוב. מאחר ועבדתי על שיער דק הוספתי "מוס מעניק נפח" מסדרת מוצרי Moroccanoil, ייבשתי את השיער והחלקתי אותו בפאן.
      
  • "לאחר מכן מרחתי על השיער "קרם לחות ועיצוב" מסדרת מוצרי Moroccanoil שהעניק לשיער גמישות מרקם נח לעבודה ברק יפה מודרני ויצר לי מראה מלוטש ומושלם בשיער. הוספתי מעט יותר לשורשים מאחר ויצרנו עיצוב הקרוב מאוד לראש".
      
  • "חלקתי את השיער לשתי קווצות מהאמצע, לקחתי קווצה שלישית מאחורי אוזן אחת עד לכתר ואז העברתי לכיוון האוזן השנייה".
      
  • "לאחר שמתחתי קלות את קווצות השיער הרחק מהקרקפת לכיוון הראש (בערך 5 סנטימטרים), לקחתי כול קווצת שיער בקדמת הראש, גלגלתי אותה חזק והידקתי את גליל השיער עם סיכת ראש בחיבור ומאחורי האוזן".
      
  • "לקחתי כמה קווצות שנותרו בקצה הגליל, סובבתי סביב עצמן, הצלבתי אותן בגובה האוזניים והצמדתי עם סיכה לשמש כגולת הכותרת כדי להדק את שאר קווצות השיער מאחור שיגולגלו למעלה. לבסוף הרמתי את הקווצות מאחור מעט מעל העורף, גלגלתי אותן בהידוק אך מעט יותר רחבות מאשר אלה מקדימה, הכנסתי אותן לתוך הגלילים והידקתי עם סיכות ראש".
      
  • "הוספתי עוד מעט "קרם לחות ועיצוב" מסדרת מוצרי Moroccanoil על קצות האצבעות ומרחתי על שיערות חופשיות או רופפות, כך שהשיער נותר מלוטש אך התקבל מראה מושלם".
      
  • "בסיום התזתי מעט "ספריי ברק למראה זוהר" מסדרת מוצרי Moroccanoil על מנת לתת לכול העיצוב תוספת ברק וזוהר".

     

ניתן להשיג את סדרת מוצרי Moroccanoil® ניתן להשיג במספרות נבחרות.
טלפון לבירורים: 03-9511086 .

עיצוב שיער : Orlando Pita of Orlo Salon for Moroccanoil
צילום : David Webber for Moroccanoil



עמוד זה נצפה: 481 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור