חיפוש באינדקס עסקים

מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס

פורסם מאת: בתאריך: 23 אפריל 2013

מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס מעצבי השיער ז’קלין ואביגדור ליכטנשטיין, אמיר קל, אילן מרגלית ואמיר אליהו לוולה פרופשיונלס מחזירים אותנו להוליווד הרומנטית, השנה בשולחן החג נראה זוהרות במיוחד. הלוקים שיצרו מעצבי השיער שלנו לכבוד חג השבועות הושפעו השנה מכוכבות הוליווד כגון אודרי הפבורן, ג’ין קלי וג’ינג’ר רוג’רס. תסרוקות במראה טבעי, רומנטי ומרושל במתכוון.

 

ז’קלין ואביגדור ליכטנשטיין מציגים את המראה הרומנטי הקלאסי: שיער ארוך מטופל לקבלת גלים גדולים קופצניים ומלאי חיים, הנופלים בטבעיות על הגב. 
אילן מרגלית מציג תסרוקת מלכותית קלאסית- תסרוקת לבעלות שיער ארוך, השיער משוך לאחור על מנת להעניק לך את מלוא הזוהר המלכותי. טיפ מאילן מרגלית: ניתן לשלב בשיער מאחור חרוזי פנינים קטנים שיעניקו מראה אלגנטי.

אמיר קל מציג מראה שנות ה-50 ומספר כיצד ניתן להגיע למראה בבית : יש לעצב את השיער באמצעות פן עד לקבלת שיער חלק עם מעט נפח, ניתן לקבע את המראה ע"י קליפס וספריי מעצב. יש לנפח קלות את הפוני מאמצע גבה ימין לאמצע גבה שמאל ולתפוס מאחור עם סיכה. זהו מראה המאופיין בקווים מעוגלים. לבעלת שיער מרדני, ניתן להיעזר בבייביליס, ובסיום להתיז ספריי מחזק כדי לעצב ולשמר את העיצוב. 

ע"פ אמיר אליהו, אם חשקה נפשכם במראה גל ועוד גל אז ככה תבצעו זאת: רצוי לחפוף את השיער וליבש אותו  עם מגבת. לאחר מכן לפזר על השיער הלח מוס בכמות של כדור בגודל תפוח. יש לייבש את השיער באמצעות פן ואצבעות הידיים (ללא מברשת) עד לייבוש של 80% מהשיער.

מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס

לאחר מכן יש לעצב את השיער: מחלקים את השיער לקבוצות, כאשר כל קבוצה היא בעובי של 3 סנטימטרים. מגלגלים כל קבוצת שיער ומצמידים לראש באמצעות סיכת סבתא. חוזרים על פעולה זו עם כל קבוצה, עד שכל השיער יהיה אסוף בקבוצות מגולגלות וצמודות לראש. לקראת הסוף, מייבשים את השיער באמצעות פן, עד שהוא מתייבש לחלוטין. מעבירים את הפן למצב קירור וחוזרים על אותה פעולה. לסיום, מסירים את הסיכות ומפזרים בעדינות את התלתלים עם האצבעות. והנה יש לכם תספורת מעוצבת בכמה שניות לשולחן החג.
סוד כמוס שהיה נפוץ בשנים ההן בהוליווד:  הכוכבות היו קולעות את שיערן ומלפפות אותו  כשהוא רטוב לאבועגלה וכך הולכות לישון. בבוקר למחרת הן היו פותחות ומפזרות את האבועגלה וכך היו מקבלות שיער טבעי וגלי עם מראה אצילי.

מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס

 



עמוד זה נצפה: 545 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור