חיפוש באינדקס עסקים

קראפטס פודס ישראל, משווקת מותג הקפה הבינלאומי

פורסם מאת: בתאריך: 10 יולי 2013

קראפט פודס ישראל במהלך שיווקי רחב היקף לבידול מותג הפרימיום – קפה JACOBS

  • כל מוצרי המותג יעברו שינויי אריזה ועיצוב אשר יקנו להם זוויות ליטוש יהלום – למראה יוקרתי והלימה לגבישי הקפה האיכותיים
  • כל סדרות המותג, יאוחדו תחת הצבע הירוק המזוהה עם "הסטנדרט של ג’ייקובס"
  •  
  • תצא בקמפיין רחב סביב איכות הקפה והחיבור בין האנשים שהוא מספק

שינוי האריזה של ג’ייקובס הינו מהלך גלובלי של התאגיד ובישראל יקבל משנה תוקף עקב הצמיחה הגבוהה שמפגין המותג
קראפטס פודס ישראל, משווקת מותג הקפה הבינלאומי – ג’ייקובס (JACOBS) יוצאת בפעילות שיווקית מותגית, שעיקרה המשך חיזוק הבידול של ג’ייקובס כקפה פרימיום.

כחלק מן המהלך, האריזה המתומנת של ג’ייקובס עד כה, שונתה כעת לצנצנת ומכסה בעלי זוויות ליטוש היהלום, כך שהאריזה החדשה משקפת איכות ויוקרתיות של תכשיט מאבן יקרה, כיאה למוצר מובחר מתערובת ייחודית של פולי קפה, הנבחרים בקפדנות  ומיוצרים בשיטות ייצור מתקדמות. יתרה מזו, צורת היהלום של האריזה החדשה, מזכירה בצורתה את גבישי הקפה המיובש בהקפאה, שכחלק מתהליך העיבוד מנותצים לשברים בעלי זוויות, המקנים להם מעין צורת יהלום – והמבדילים אותם מהקפה האבקתי והמגורען.
קראפטס פודס ישראל, משווקת מותג הקפה הבינלאומי
מהלך שינוי האריזה, הנו מהלך בינלאומי של המותג, הנחשב לאחד ממותגי הקפה המובילים בעולם ולאחד ממותגי מיליארד הדולר של תאגיד קראפט העולמי.

ניר איצקוביץ’, מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל, מציין: "קפה ג’ייקובס הולך וקונה לו אחיזה רבה וגוברת בשוק הישראלי, בכל שנה שעוברת ומפגין צמיחה מרשימה לאורך שנים. כל זאת, בשל הסטנדרט הגבוה והייחודי שהוא מציג – ההופכים אותו לקפה המועדף על אוכלוסיות רבות. כחלק מהרצון להמשיך ולבדל את ג’ייקובס ולאחר שנים בהם כלל עיצוב המוצר אלמנטים גרפיים של כתר, הוספת מבנה היהלום הנוכחי, מסמלת את מיצובו של ג’ייקובס כ"קפה פרימיום" – ו"כיהלום שבכתר".

כאמור, קפה ג’ייקובס מציג כל העת שיפור בתוצאות העסקיות ומגיע לשיאים חדשים של נתח שוק בקטגוריית הקפה המיובש בהקפאה. לפי נתוני סטורנקסט, נתח שוק כספי מצטבר של ג’ייקובס בחציון הראשון של 2013 עומד על כ-24.5% ומציג צמיחה של כ- 15% מול אותה תקופה אשתקד. למעשה ג’ייקובס הינו המותג היחידי בקטגוריה, שהגדיל נתח שוק וצמח ב 2013. יתרה מזו, לא מכבר, קיבלה הנציגות הישראלית של קראפט פודס, הוקרה מיוחדת מהתאגיד העולמי על הפגנת אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר של המותג, באיזור הגיאגרפי אליו היא משוייכת.

לצד שינוי האריזה שיתבטא גם באיחוד מגוון המוצרים תחת הצבע הירוק – המסמלים את הסטנדרט של ג’ייקובס, יציג המותג גם מיתוג מחדש וקמפיין, תחת הסיסמא: "ג’ייקובס, מחבר אנשים לקפה טוב".



עמוד זה נצפה: 514 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור