חיפוש באינדקס עסקים

שיטת ששת השלבים של רשת CURVES

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 מרץ 2010

רשת  CURVES מציגה לקראת הפסח, את תוכנית "ששת השלבים",  לניהול משקל תקין, באמצעות העלאת  קצב חילוף החומרים,  תוך אכילה רגילה ללא עליה במשקל,  בשילוב של תזונה נכונה ופעילות ספורט ממוקדת,  3 פעמים בשבוע, במשך  30 דקות בלבד, לשמירה על משקל מאוזן – ללא דיאטה.

התוכנית מתוכננת למשך שישה שבועות ונבנית על פי נתוניה האיעשיים של כל משתתפת.

הדיאטה  מתבצעת  במשך 6 שבועות,  ומורכבת מ- 3  שלבים עיקריים:

  • שלב ראשון – 1200 קלוריות –שבוע אחד בלבד.
  • שלב שני  – 1600  קלוריות – החל מהשבוע השני, עד העצירה בירידה במשקל
  • שלב שלישי – העלאת קצב חילוף החומרים, תוך שמירה על המשקל.
  • חזרה לשלב ראשון –  במשך יומיים-שלושה ו חזרה לשלב השלישי
  • לאחר שישה שבועות – יש להקפיד כל חודש על יומים שלושה של דיאטה.

גארי הייבן ,  ממציא השיטה, בעל תואר בייעוץ בריאותי ותזונתי אומר: "מטרת השיטה  הנה,  אימוץ הרגלים חדשים לתזונה  בריאה  ונקיטת צעדים בוני אמון בעצמנו להורדת  הקילוגרמים המיותרים, כאשר הירידה במשקל, מבוססת על שני עקרונות מרכזיים: תזונה נכונה ופעילות גופנית. שילוב של השניים, לאורך זמן ובהתמדה, מבטיח  הורדה מהירה במשקל ואורח חיים בריא. דיאטה בלבד, אינה יכולה לשמר את חילוף החומרים. על מנת להשיג ירידה במשקל, יש להעלות את מסת השריר, ולאפשר שריפת קלוריות אפקטיבית על ידי אימון מסת שריר ואירובי בו- זמנית".

מנויות מועדון הכושר CURVES,  יכולות  לרכוש את חוברת ההנחיות לדיאטה, לצד ליווי צוות  מדריכות המועדון,  המאפשרת מעקב אחר המשקל, ניהול יומן,  פעילות גופנית ואכילה מסודרת, המעניקים את  הכלים הדרושים, לשמירה  על אורח חיים בריא.

רשת מכוני CURVES  מונה  למעלה מ- 10,000 מכונים ברחבי העולם, המשרתים למעלה מ- 5 מליון נשים  ובישראל מונה הרשת   17 סניפים ברחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 569 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור