חיפוש באינדקס עסקים

קצר ולוהט – תספורת קארה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ספטמבר 2010

תספורת קארה היא מצד אחד תספורת אופנתית קצרה המאפשרת אוורור של העורף ומצד שני מגיעה מקדמת הראש לקו הלסת ואף מתחתיו. בתחילת המאה הקודמת תספורת קארה היתה סוג של אמירהקצר ולוהט - תספורת קארה. ניסו אשכנזי. אופנתית וסמלה את התנועה לשחרור האישה כשנשים רצו לשמור על מראה נשי עם שיער ארוך ועדיין להתריס בפני העולם ולומר שכמו הגברים גם להן מותר להסתובב עם שיער קצר. תספורת הקארה נקראה אז "תספורת בוב" כדי לציין את דמיונה לקו תספורת גברי.

כיום תספורת הקארה עדיין מהווה אמירה אופנתית והיא מתאימה במיוחד למזג האוויר הישראלי. תספורת הקארה של ימינו אינה זהה לתספורת הקארה של פעם. הקארה הבסיסי מהווה השראה לקו הגזירה של הקארה העכשווי. הצצה במגזיני אופנה ואתרי עיצוב שיער מוכיחה לנו שתספורת הקארה מעולם לא איבדה פופולאריות וגם כיום היא מככבת על ראשי דוגמניות ונשים רבות בעולם.

תספורת קארה נראית טוב במיוחד אם מוסיפים קצת גוונים לשיער, גווני שמש המוסיפים עומק וחיוניות למראה השיער. קיימת גם האפשרות לתספורת קארה מדורגת, שתעניק נפח לשיער גלי ומראה טבעי לשיער. למעוניינות להרגיש עם שיער קצר אך להיראות עם שיער באורך ביניים – הקארה הוא פתרון אופנתי ונוח. מעצבי השיער של ימינו מוסיפים תוכן ועניין לתספורת הקארה המסורתית כך שכיום הקארה יכול לקבל מספר וריאציות ושדרוגים בהתאם לטעם האישי וסוג השיער שלך.

  • שיער חלק וגולש – תוכלי ליהנות מתספורת קארה קלאסית. השיער החלק יתאים לקו הגזירה והתספורת תשמור על מראה מסודר וקלאסי.
  • שיער מתולתל – מומלץ לעבור החלקה לשיער על מנת שניתן יהיה לעצב עבורך תסרוקת קארה במראה קלאסי. בלי החלקה לשיער תיאלצי לעשות פן אחרי כל חפיפה או הרטבה של השיער כדי לשמור על קו התספורת.
  • שיער גלי – במידה ואת מעוניינת להציג מראה של תספורת קארה קופצנית מעט, בעלת תנועה וגמישות, ניתן הסתפר ללא צורך בהחלקת שיער.

קצר ולוהט – תספורת קארה.
באדיבות: מעצב השיער – ניסו אשכנזי.



עמוד זה נצפה: 1,218 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור