חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לטיפוח שיער פגום – לוריאל פריז

פורסם מאת: בתאריך: 28 אוקטובר 2012

טיפים לטיפוח שיער פגום - לוריאל פריז. צילום: מוטי פישבייןטיפים לטיפוח שיער פגום ומפוצל באדיבות ארז אלון – יועץ ומומחה שיער מלוריאל פריז.

שיער פגום בעל קצוות מפוצלים נגרם ע"י איבוד הצמנט (סרמיד) הטבעי. תפקיד הצמנט הוא לאחד את קשקשי השערה ובכך מעניק עמידות ואחידות לשיער. כאשר השיער מאבד מהצמנט הטבעי שלו, השיער מאבד מעמידותו ונשבר. כך נוצרים קצוות מפוצלים.

עשו מנוי למגזין הדליין

במוצרים שמטפלים בקצוות מפוצלים (באלביב: שמפו/מרכך/מסכה וסרום אנטי ברייקאז’) קיים רכיב הצמנט סרמיד, שהינו העתק של הצמנט הטבעי של השערה. רכיב הצמנט סרמיד מתמקד באזורים הפגומים של השערה על מנת:

  1. למלא את הסדקים וכך סיב השערה חוזר להיות משוקם ואחיד
  2. מחליק את קשקשי השערה ובכך סיב השערה חוזר להיות חלק ומבריק.

הסיבות העיקריות שגורמות לירידה בסרמיד הטבעי של השיער:
כאשר השיער ארוך, השומן הטבעי מהקרקפתלא תמיד מגיע לקצוות השיער ומזין אותו.
חשיפה לשמש, שימוש במייבשי שיער ובמחליקי שיער,  צביעה מרובה גורמת ליובש בשיער.

הסיבות להיווצרות קצוות מפוצלים:

  • אחרי חפיפת הראש אל תאספי את שיערך .המים בארצנו מלאים בחומרים שיכולים להחליש את הקצוות ולגרום להם להתפרק. ולכן יבשי את שיערך כאשר או פתוח ולא אסוף וכך בעצם המים יתנדפו מהר יותר.
  • אחת הסיבות להיווצרות קצוות מפוצלים היא כאשר השיער ארוך השומן הטבעי מהקרקפת לא מגיע אל הקצוות ולכן הקצוות לא מקבלים את ההזנה המאזנת.
  • סיבה נוספת להיווצרות: סירוק מסיבי, שימוש במברשות לא נכונות, סירוק על שיער יבש, ריבוי של פאן בשימוש מברשת, ושימוש מופרז במחליקים, צביעות מרובות של השיער. בין אם מדובר בצבע או בגוונים.
  • אל תגלגלי את השיער על האצבעות. את שורטת ופוגעת במבנה החיצוני של השערה ואת עלולה לגרום לשבירה של הקצוות.
  • חשיפה מוגזמת לשמש. ובעיקר השילוב הקטלני בין מלח הים לשמש ו או הכלור והשמש. הזנחה פושעת של השיער משמע, אי גזירתו לעיתים דחופות .

 

הימנעות מקצוות מפוצלים:

  • אם את מכורה לפאן או למחליק. נסי לעבור להחלקה, היוועצי עם מעצב השיער שלך לבחירה הטובה ביותר. או לחילופין מצאי דרך נוספת לסדר את שיערך ולהפחית הצורה משמעותית את השימוש במכשירים. אחרי שאת מזיעה, המלחים בזיעה עלולים לפגוע בשיערך. שטפי אותו היטב במים והניחי עליו קונדישנר. אין צורך בשימוש בשמפו הפעם. אם המטרה לשטוף את הזיעה מהשיער.
  • שימוש נכון בחומרים מזינים, מאזנים ברמת היום יום חשובים במיוחד. סרום, שמנים המעשירים את שיערך, תמציות לשיפור המראה של שיערך וכדומה. אחת לשבוע החליפי את הקונדישנר שלך הטיפול המסכה. למסכה יש חומרים פעילים והרבה יותר חומרי ההזנה. התייעצי עם מעצב השיער שלך שיבחר לך את המסכה הטובה ביותר עבורך.
  • שמפו ללא מלחים. היום ניתן למצוא במספרות ובחנויות שמפו ללא מלחים. הימנעות משימוש יתר בחומרים מלחיים, ישמרו את רמת החומציות הנכונה של שיערך וכך שיערך ירחיק מהיווצרות מוגברת של קצוות מפוצלים.
  • השיער חשוב לך באמת. רוצה באמת להאריך שיער. מחפשת שיער כמו בפרסומת – כזה יפה, בריא ומבריק. חפשי את מעצב השיער שמבין את שיערך וזה היודע ומכיר את עולם השיער. ולא עוד מעצב שיער שלא מבין יותר מאיך לעשות לך קצת צבע ואת הפאן לחתונה של החברה שלך . אחת ל-3 חודשים הורידי את הקצוות. בערך 2-3 סמ לא חייב יותר. ככל שתגדילי את טווחי ההגעה לספר, כך יגדל בהתאמה הכמות להורדה. הכוכבות בהוליווד מקבלות יחס של מלכות לשיערן והן משקיעות בו המון. רוצה שיער של כוכבת החלי להתנהג כמותן ולהקשיב להוראות מעצב השיער שלך.
  • אחרי כל פעולה כימית, צבע, שטיפה, גוונים וכו’, בקשי טיפול באמפולה. הקטיקולה פתוחה ולאמפולה תיהיה השפעה חזקה יותר על השיער ועל הקצוות .רוצה להשקיע ולא רק לחלום על שיער בריא, קני חבילת אמפולות ואחת לשבוע – שבועיים עשי זאת בעצמך. או כמו שירות שקיים גם אצלי במספרה , הגיעי רק לטיפול אמפולה לחיזוק השיער.
  • קרם לחות וקרמים מזינים יכולים להשיב את הלחות הנמנעת של הקצוות מהקרקפת. הקפידי להניח מעט קרם על הקצוות ועל השיער בערך מאזור תחילת הקוקו שלך ועד הקצה. 

 



עמוד זה נצפה: 446 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור