חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים באופנת השיער בחורף 2013

פורסם מאת: בתאריך: 21 אוקטובר 2012

טרנדים באופנת השיער בחורף 2013תספורות לחורף 2013
התספורות המדורגות חוזרות בענק למרכז הבמה, תספורות שיעניקו לשיערך נפח ונוכחות. השיער המדורג יכול להתאים למבני פנים שונים, בהתאמה. לפנים עגולות, למשל, השיער יהיה קצר יותר מקדימה, כל שיווצר מראה פנים מאורך יותר.

עשו מנוי למגזין הדליין

התספורות המדורגות מקבלות בחורף 2013 תוספות מעניינות. צמה מאחור או פוני יכולים להוסיף עניין לשיער.

מראה עיצוב שיער מלא ועשיר הוא במרכז הטרנד האופנתי לחורף 2013. המראה הזה מתאים במיוחד לשיער מתולתל. שיער מתולתל שיסופר בתספורת מדורגת ייראה מלא עוד יותר וידגיש את התלתלים. התלתלים חוזרים להיות הדבר החם בחורף, כך שלא כדאי למהר להחליק את השיער שלך.

 

הנפח בשיער אינו עגול, מסביב לראש, אלא ממוקם בעיקר באזור הקודקוד. השיער מקדימה יכול להיות מתוח אחורה, קו השיער סביב הפנים יכול להיות נקי ונינוח ללא נפח מיוחד, אך ככל שהשיער מתקרב לקודקוד הוא מקבל נפח.

גם שיער אסוף, בחורף 2013, יהיה נפוח באזור הקודקוד. המראה הכללי הוא של שנות השישים, טרנד שנכנס חזק כבר בקיץ ויגיע לשיאו בחורף 2013. מי שהולכת עם פוני, תעבה את הפוני בחורף זה. פוני בובה עבה הוא הקו הנכון לפוני בחורף 2013.

מי שאינה רוצה לגזור פוני יכולה להשתמש בתוספת שיער פשוטה של פוני, לפי הצורך. הקו הנקי, הבובתי, הנשי חוזר אל הראש ומככב בעונה הקרה.

הבחירה בין שיער מדורג לשיער אסוף עם נפח בקודקוד תהיה פשוטה. בימים בהם הלחות גבוהה, כמו שקורה הרבה פעמים בחורף, שיער מדורג ופזור יהנה מתוספת נפח מלכתחילה. בימים בהם הלחות נמוכה או למקומות ממוזגים בהם רמת הלחות מבוקרת תוכלי לאסוף את השיער וליהנות מקו שיער אופנתי בכל מזג אוויר ובכל מקרה. הבחירה שלך.

צבעי שיער חורף 2013

גם צבעי השיער מחזירים אותנו לשנות השישים. חברות צבעי השיער המקצועיות הוציאו ליינים מיוחדים לקראת חורף 2013. צבעים עמוקים ועזי הבעה יכבשו את תשומת הלב של כולנו החורף. הבלונד עמוק ומשמעותי, החומים והאדמוניים עשירים בגווני ביניים המזכירים יין חם והשחור פשוט כהה יותר. חורף של שיער מרשים ונשי ממתין לנו מעבר לפינה. מראה שיער בחורף 2013 הוא חגיגה של נשיות ואופנה.

 



עמוד זה נצפה: 461 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור