חיפוש באינדקס עסקים

קורס ספא פדיקור – CND פרימיום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ינואר 2011

קורס ספא פדיקור - CND פרימיוםהטרנדים העולמיים בתחום מכתיבים גישה חדשה ומפנקת לכפות הרגליים. לא עוד רק הסרה של העור היבש והקשה, לא עוד רק עיצוב ציפורני הרגליים – אלא ספא פדיקור.

לקוחות המגיעים לטיפולי פדיקור מחפשים ליגה אחרת של טיפול, גישה עדכנית המתייחסת לכף הרגל כחלק חשוב ומרכזי בגוף. לקוחות רבים כבר מודעים לאפשרות להסיר את העור הקשה והיבש מכפות הרגליים ללא שימוש בסכינים מסוכנים, רבים מודעים לגישה של תורת הרפלקסולוגיה הקובעת שכל אזור בכף הרגל מתקשר תפקוד מערכת אחרת בגוף והכי חשוב – כולם יודעים איזה כיף זה לקבל עיסוי בכפות הרגליים תוך שימוש בקרמים ושמנים מזינים המרככים את העור ומטפחים את הרגליים.

על מנת לשדרג את העוסקים במקצוע, לעדכן בחידושים האחרונים, להעשיר את סגנון הטיפול שמוענק ללקוחות, פתחה חברת CND פרימיום המתמחה בתחום הציפורניים, כולל קורסים לבניית ציפורניים, קישוטי ציפורניים מניקור ופדיקור, קורס ללימודי ספא פדיקור. הקורס מיועד למעוניינים להרחיב את סל השירותים ללקוחותיהם ומהווה השתלמות ועדכון.

הרחבת הידע המקצועי בנושא הפדיקור נעשה בקבוצות קטנות ותכנית הלימודים מתחילה מהבסיס, מהיסודות החשובים כל כך: אנטומיה של הציפורן, זיהוי וטיפול בבעיות ציפורניים, היכרות עם החומרים החדישים בתחום, טכניקות עבודה וכמובן – תרגול מעשי.

ההרשמה לקורס ספא פדיקור בעיצומה וקבוצות הלימוד מתמלאות. אז למעוניינים בלימודי ספר פדיקור – צרו קשר עם CND לקבלת פרטים והרשמה.



עמוד זה נצפה: 567 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור