חיפוש באינדקס עסקים

מוצרי טיפוח לציפורניים – CND

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 מאי 2010

מותג מוצרי הטיפוח לידיים CND המשווק בישראל ע"י חברת פרימיום, מציע מגוון מוצרים איכותיים המיועדים לשמירה על ציפורניים בריאות תוך שמירה על מראה הציפורן. המערכת הטיפולית של מוצרי CND אינה מכילה פורמלין, אינה מכילה טולואן ואינה מכילה DBP.
מוצרי טיפוח לציפורניים - CND
סופר שייני –  SUPER SHINEY
שכבת ציפוי חזקה בעלת ברק יוצא דופן. המעניקה ברק עמיד, אטימות ושמירה על צבע הציפורן. מאפשרת הגנה מפני שריטות ועמידות גבוהה, לצד הגנה על גוון הציפורניים. אינו מכיל חומרים מסוכנים.
מתאים במיוחד לאטימה של תכשיטי ציפורניים, קישוטי ציפורניים, אבני חן וכד’.

אייר דריי – AIR DRY
שכבת ציפוי לציפורן שאינה מצהיבה ומתייבשת מהר. שכבה קולטת קרינת UV מתייבשת מהר, אוטמת ומגינה על צבע הציפורן. קליטת ה-UV מונעת הצהבה של הציפורן ומאפשרת שמירה כנגד דהייה ואובדן הגוון. מתאימה לאטימה של קישוטי ציפורניים והגנה על הציפורניים. אינו מכיל חומרים מסוכנים.
מתאים במיוחד להגנה על ציפורניים רכות, יש למרוח רק שכבה אחת בבית בין טיפולים.

לק בסיס סטיקי – STICKEY
שכבת בסיס רכה ודביקה כציפוי לציפורניים בריאות. מעגן את צבע הציפורן ומונע קילופים והיסדקות הלק. משפרת את עמידות הלק, מונעת היווצרות כתמים על גבי ציפורניים טבעיות ומדגיש את גוון הציפורן. אינו מכיל חומרים מסוכנים.
נקי את הציפורניים בסקראב פרש לפני מריחת ציפוי הסטיקי כשכבת בסיס על הציפורניים לפני מריחת הלק. מבטיח שיפור יכולת ההיצמדות של הלק אל הציפורן.

רידג’ אאוט – RIDGE OUT
תכשיר המיועד למילוי שקעים במבנה הציפורן, להשלמת מבנה הציפורן והכנתה למריחת לק.
ממלא שקעים ויוצר שכבה אחידה וישרה לפני מריחת הלק. משפר את עמידות הצבע על הציפורן, מונע היווצרות כתמים על ציפורניים טבעיות, אינו מכיל חומרים מסוכנים.
לציפורניים שאינן חלקות, אלא בעלות שקערוריות רבות, מרחי שכבה שנייה לאחר ייבוש השכבה הראשונה.

לק טיפולי TOUGHEN UP
שכבת חיזוק לציפוי והגנה על ציפורניים טבעיות חלשות ללא חומרים אסורים או מסוכנים. מתחבר עם שכבת הקרטין שבציפורן. המוצר מחזק ציפורניים טבעיות, משפר את עמידות הצבע על הציפורן, מונע היווצרות כתמים על גבי ציפורניים טבעיות. אינו מכיל חומרים מסוכנים.



עמוד זה נצפה: 557 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור