חיפוש באינדקס עסקים

ספא מניקור SPA MANICURE

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אפריל 2010

חלק עיקרי מהצגת מראה מושלם הוא מראה כפות הידיים שלך. עור מטופח, כף יד עדינה וציפורניים מעוצבות באלגנטיות אינסופית, משלימות מראה מסוגנן ואלגנטי ומשדרות כלפי חוץ – אני מושלמת! טיפולי ומוצרי ספא מניקור לוקחים אותך צעד נוסף קדימה, מעבר לעיצוב וצביעה של הציפורניים ומעניקים טיפולי לחות עמוקים לעור ספא מניקור SPA MANICUREהידיים.
חברת פרימיום המשווקת מוצרי בניית ציפורניים ואת מוצרי הטיפוח לידיים ולגוף של המותג הבינלאומי המוביל CND, מציגה את סדרת CITRUS SPA MANICURE – סדרת מוצרי ספא מניקור איכותיים אשר יסייעו לך לקבלת כפות ידיים ענוגות.
CITRUS SPA MANICURE – סימפוניה של ניחוחות לימוניים ושמנים אתריים, ויטמין E, חומרים נוגדי חמצון משתלבים יחד ליצר איזון והחלקה של העור. הניחוח מוסיף תחושת אנרגיה מחודשת, מרעננת ומרוממת נפש.

סדרת CITRUS SPA MANICURE כוללת 5 מוצרים:

  • חלב אמבט לימוני CITRUS MILK BATH
    שמן חם לטבילה של הידיים, מעורר תחושה של הזנה עמוקה ופותח את הטיפול המפנק.
  • פילינג לחות לימוני CITRUS MOISTURE SCRUB
    טיפול יוקרתי בחומצת הדרים, שמן זרעי ענבים, מלחים וקנה סוכר מעודנים. מלטש בעדינות את הידיים ומכין אותם להזנה העמוקה. הפילינג מסיר תאי עור מתים באמצעות המלחים וקנה הסוכר המעורבים בפניני חוחובה. חומצת ההדרים מקלפת בעדינות את תאי העור המתים על ידי המסה כימית. שמן זרעי הענבים, שמן חוחובה, חמאת שיאה וויטמין E מתחילים את הזנת העור החשוף.
  • מסיכת טיפוח לימונית CITRUS ILLUMINATING MASQUE
    מסיכת ידיים יוקרתית מכילה תערובת ממצקת ומונעת הופעת כתמי גיל על פני כפות הידיים.
  • טיפולי לחות HYDRATING LOTION
    לחות משיית המכילה תערובת הדרים, שמן זרעי ענבים ותה שחור מוסיפים זוהר וברק לעור הידיים.
  • קרם הרגעה הדרים CITRUS SOOTHING CREAM
    קרם עשיר המעניק תחושת התחדשות ורעננות. נמרח על עור הידיים להחייאה של עור יבש. כהמשך לטיפול במכון מוצעת הסדרה להמשך טיפול בבית הלקוחה.

ספא מניקור SPA MANICURE.



עמוד זה נצפה: 567 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור