חיפוש באינדקס עסקים

ציפורניים חצופות – MINX (מינקס)

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 אוקטובר 2009

MINX (מינקס) – שנתיים לאחר ההשקה העולמית, הגיעה הבשורה העדכנית ביותר בתחום קישוטיאובמה על האצבע - ריאנה וה-MINX שלה. צילום: יח"צ. הציפורניים לישראל ומאז ניתן לראות על ציפורני נשים רבות (וגם גברים לא מעטים) קישוטי ציפורניים מרהיבים, ייחודיים ומעוצבים.
למי שלא מכיר, MINX (בתרגום לעברית – חצופה) היא מדבקה מעוצבת לקישוט ציפורניים אשר נצמדת לציפורן באמצעות חום, דבר המוביל לעיצוב הציפורן להיראות כאילו העיצוב ממש צויר על הציפורן עצמה. אחד היתרונות החשובים של MINX הוא שאין צורך להמתין לייבוש הקישוט. הקישוט נשאר על ציפורניים בין 4 עד 8 ימים ובציפורני בהונות הרגליים עד 4 שבועות. קישוטי הציפורניים של MINX הם מוצר מקצועי וניתן להשיגו רק במכוני יופי או טכנאיות ציפורניים.
המגוון הרחב והמגוון של העיצובים המרהיבים גרם ללא מעט סלבס לקשט את ציפורניהם ב-MINX. בין הידוענים שנצפו עם MINX: ריאנה, ביונסה, ליידי גאגא, פריס הילטון ועוד רבות.
ביום שישי האחרון התקיימה ההשקה של MINX לאזור הצפון בפני טכנאיות ציפורניים רבות שהתכנסו בבית הספר לבניית ציפורניים של CND פרימיום שנבחרה להוביל את השיווק של המותג באזור הצפון. אורחת הכבוד של אירוע ההשקה היתה דון לינץ’ גודווין הממציאה השיטה הייחודית של MINX.

אלירן, דון ואמי - אירוע השקת ציפורניים חצופות - MINX (מינקס) בצפון. צילום: בראש - פורטל יופי ישראלי.
אלירן, דון ואמי – אירוע השקת ציפורניים חצופות – MINX (מינקס) בצפון. צילום: בראש – פורטל יופי ישראלי.



עמוד זה נצפה: 448 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור