חיפוש באינדקס עסקים

קורס בניית ציפורניים – היי קוסמטיקס

פורסם מאת: בתאריך: 26 פברואר 2013

קורס בניית ציפורניים - מכללת היי קוסמטיקס ראש העיןבשנים האחרונות חדות העין שביניכן ודאי הבחינו בתופעה מעניינת, הציפורניים הנשיות בישראל הפכו ליותר ויותר מסוגננות ולא פחות ממושלמות. הביקוש לבונות ציפורניים נמצא בשיא שלא היה כדוגמתו והגיע הזמן לנצל את המומנטום ולהרוויח כסף בצורה הכי כיפית שיש. קורס בניית ציפורניים במכללת "היי קוסמטיקס" בראש העין ייקח את היצירתיות ואת הכישרון הטבעי שלך וישלב אותם עם הידע המקצועי שלנו. בוגרות הקורסים שלנו משתלבות בסופו של דבר בעולם העבודה בתור עצמאיות או שכירות ולא מעט מהן אף פתחו מכוני בניית ציפורניים שמעוררים בנו גאווה רבה.

צוות המורים של מכללת "היי קוסמטיקס" מורכב אך ורק מאנשי מקצוע בכירים בעלי ניסיון וותק של שנים רבות. במהלך הלימודים בקורס בניית ציפורניים של מכללת "היי קוסמטיקס" בראש העין תחשפי לטכניקות רבות ולציוד המתקדם ביותר אותו תוכלי לרכוש כמובן בהנחה משמעותית. את תחשפי לשיטות בניית ציפורניים מכל הסוגים שקיימים היום (אקריל, ג’ל, טבילה ועוד), תערכי היכרות עם חומרים משלימים בעבודה עם אקריל, תתוודעי לכל סוגי המשייפים המודרניים ותתרגלי מריחה של לקים ופרנץ’.

קורס בניית ציפורניים של מכללת "היי קוסמטיקס" מאפשר לך להתנסות בעצמך בעולם המרתק של בניית ציפורניים. במקביל ללימודים עיוניים יועברו סדנאות רבות של תרגול מעשי. זה הזמן שלך להפגין את הכישרון הטבעי שלך ולשדרג את היכולות שלך, להשכיל ולרכוש מקצוע של ממש. בנוסף לתהליך של בניית ציפורניים תחשפי לסוגים שונים של קישוטי ציפורניים, לטכניקות של מניקור מקצועי וכיו"ב. על מנת להכשיר אותך לתפקיד נלמד אותך נושאים חשובים כגון חשיבות העיקור של כלי העבודה, בעיות אלרגיה למיניהן ועוד נושאים רלוונטיים.

אם תמיד הרגשת שיש לך את זה, אם חברות טובות ובנות משפחה מפקידות בידיך הנאמנות את הציפורניים שלהן וכל מה שאת מרגישה זה שנחוץ לך פוש רציני ואת שם, קורס בניית ציפורניים הוא המקום בשבילך. הגיע הזמן להעשיר את העולם שלך, להכיר שיטות בניה חדשות, לבוא במגע עם חומרים עדכניים ולדעת להתאים את הבנייה למבנה הטבעי של כל ציפורן וציפורן. אם כל מה שקראת עד כה דגדג לך בבטן, כנראה שקורצת מהחומר הנכון, הצטרפי אלינו ללימודים מלאי עניין שבסופם תוכלי לעסוק במקצוע הפופולארי של בניית ציפורניים.

לפרטים נוספים על תוכנית הלימודים והרשמה לקורס בניית ציפורניים במכללת היי קוסמטיקס, ניתן ליצור קשר בטל’ 072-2521313. בנוסף, ניתן ליצור קשר דרך אתר האינטרנט של מכללת "היי קוסמטיקס" 

קורס בניית ציפורניים - מכללת היי קוסמטיקס
קורס בניית ציפורניים – מכללת היי קוסמטיקס.

כתבת קורס עיצוב גבות – היי קוסמטיקס.
באדיבות חיה בן ניסים – מנהלת ובעלים של מכללת היי קוסמטיקס בראש העין.



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור