חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים על קצות האצבעות

פורסם מאת: בתאריך: 26 נובמבר 2014

 

ציפורניים מהוות מרכיב חשוב במראה היומיומי שלנו וגם בהיותו גורם מכריע להצלחה או לכישלון של הטוטאל-לוק. 
הציפורניים הפכו כבר מזמן לאמירה אופנתית ייחודית וחלק בלתי נפרד מתעשיית האופנה והטרנדים שפוקדים ומתחלפים מדי עונה. 
אז איך נוכל לדעת מהן המגמות הנכונות למרוח על הציפורניים ומה יהיה לוהט בחורף הקרוב?  זה בדיוק מה שאנחנו הולכים להציג: החל מהגוונים החדשים והחמים ביותר בתחום הציפורניים ועד לשילובים וטקסטורות ייחודיות לעונה. חנה עטיה, מנהלת מקצועית בנייל סטודיו, ומדריכה ראשית של  OPI  – מותג הלקים האמריקאי המוביל – סוקרת את הטרנדים החמים ביותר לסתיו- חורף 2015 ומה הכתירו בתי האופנה המפורסמים ללהיט החם הבא.  מלונדון ועד ניו יורק הכל כבר כאן. 
 
טרנד 1 – ציפורן בצורה ואורך טבעי : 
הנטייה לכיוון המראה הטבעי נשמרה גם העונה ובתי האופנה הציגו עמדה חזקה ורווחת במהלך תצוגות האופנה שלהם לסתיו חורף 2015 פעם נוספת. לפיכך, האורך הפופולארי ביותר של הציפורניים נע בין אפשרויות קצרות ובינוניות בין 2-5 מ"מ. 
צורות חצי העיגול הן אלטרנטיבה נוספת הראויה לציון אך לא בצורה מוגזמת אלא ככזו השואפת להראות טבעית. מסתמנת  נטייה להשמיט צורות גסות כמו ציפורניים מרובעות , מחודדות, או צורות קפדניות אחרות לעונה הקרובה. מי שיתמוך מקרוב בטרנד שכולו בשאיפה אל הטבע יהיה גוון של אדמה חולית בהירה מקולקציית החורף של opi- קולקציית Nordic שנקרא : Going My Way or Norway? .  
 
טרנד 2 – ציפורניים בגווני בורדו ואדום – הרי הוא – הדובדבן: 
מי שיכבוש אותנו בסתיו הקרוב וימשיך איתנו לחורף יהיה צבע, שבינינו, מעולם לא התרחק יותר מדי מן האופנה. צבע בורדו עז, נגיעות אדמדמות המשתלבות עם נגיעות הצבע החום וצבעו של הדובדבן מהווים את אחד מצבעי הלקים הנפוצים והפופולאריים ביותר ששררו במסלולים. 
כל שנה יש מי שאחראית לקביעת הצבעים השולטים בתעשיית הטקסטיל והעיצוב, חברת פנטון, הידועה בעיקר בשל שיטת התאמת הצבעים שלה ובסופו של יום- כולנו משתרכים אחרי השרביט שלה. 
מאז ומתמיד צבע האדום על כל גווניו היה הצבע שמסמל חיים, חיות והישרדות וברוב התרבויות נתפס כסמל אוניברסאלי לפוריות ולהתחדשות. כנראה שהחוזק והעוצמה שהגוון הזה משדר תפס את רחשי השראתם של כמה מגדולי המעצבים בעולם כמו אלבר אלבז ו DKNY בקטלוג החורף שלהם . גם בחברות הלקים אין אחת שתעז לפסוח על שלל מנעדיו של האדום במיוחד opi  שדואגת לגוון ייחודי ושונה של אדומים כמעט בכל קולקציה שמושקת לעולם. גם בקולקציית החורף Nordic אנו זוכים לנשיקה אדומה אבל לא קלאסית, אלא יותר דארקית, הנוטה לבורדו של יין משובח והוא עונה לשם Thank Glogg It’s Friday. אל דאגה כי לכל חובבות הצבעים הקלאסיים ,אלא שמשתבחים עם השנים, opi מציעה את Just BeClaus הדובדבני מקולקציית הולידיי של גוון סטפני.  
 
טרנד 3- ציפורניים מוזהבות: 
מגמה נוספת ראויה לציון אלו ציפורניים מוזהבות. צבע הזהב תמיד היווה סמל של יוקרה ונוחות התואם את הסגנון המלכותי והיוקרתי שפוקד אותנו בעונה הקרובה. המעצבים הציעו ללכת לא רק לגוון הזהוב במרקם ובטקסטורה האחידה והמוכרת, אלא גם ליצור דפוסים מגוונים ויצירתיים ביותר לדוגמא מניקור צרפתי עם הגוון הזהוב במקום הפס הלבן הקלאסי או שימוש בקווים גיאומטריים אלכסוניים. ואם ביוקרה וזהב עסקינן, כדאי לציין כי אלו הם גם חלק לא קטן מהחיבור שלopi  לגוון סטפני בקולקציית הולידיי המשותפת , שם נולד לו גוון זהוב ייחודי לזמרת שנקרא : Rollin in cashmere . 
 

טרנד 4- ציפורניים בצורת ירח : 
זוהי המגה-מגמה הבאה של העונה! יש מגוון רחב של אפשרויות שמתוכם תוכלי לבחור את זו שאת הכי אוהבת. זה יכול להיות משהו נועז או משהו מסורתי וקלאסי, בגווני בורדו ושחור או בגוונים ניטראליים. מה שבטוח הוא שהשנה הפרנץ’ הקלאסי פורץ גבולות לגמרי ועוזב את קצה הציפורן . מעכשיו, אמרי פרנץ’ בצורת חצי הירח, פרנץ’ אלכסוני, פרנץ’ משולש בצורת חץ או ממוסגר. מה שבטוח, זה עיצבן את הצרפתים.
 
טרנד 5- גוונים ניטראליים:
לא נותנת לעצמך להתפרע עם גוונים משוגעים כשזה מגיע לציפורניים שלך? זה בסדר! רק בגלל שאת מעדיפה גוונים ניטראליים לא אומר שהמניקור שלך יהיה משעמם. ציפורניים בגווני ניוד זוהו כאחד מהסגנונות החמים ביותר לסתיו הקרוב. צבעי בז’ ושמנת הם הטובים ביותר עבור המראה הזה. מגמת הלקים הניטראליים על מסלולי הסתיו הן ההוכחה  לכך שצבעים עמומים יכולים להיות בעלי אמירה. יש טריקים קטנים וגימורים שניתן להשתמש בהם על- מנת להבליט את הציפורניים בדרך אופנתית כמו שילוב של שני צבעים ניטראליים ע"י הצללה, שילוב של שני צבעים, שימוש בקווים גיאומטריים, אלכסוניים וכד’. 
 
 
 
טרנד 6- ציפורניים מטאליות:
גוונים מתכתיים הם מגמת האופנה הנצחית הבאה, עם מגוון רחב של שילובים ודפוסים שונים אפשריים, ובכך, כוללים אפשרויות ושילובים עם גוונים זהובים, כסופים, נחושתיים ומתכתיים אף יחד. הבשורה החדשה העונה היא שהגוונים מגיעים בגווני מאט, לא מבריקים בניגוד לגוונים המטאליים ששלטו בחורף הקודם והיו בעלי אפקט מראה ואף הגיעו על גבי מדבקות. 
 
הלקים של OPI  מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל", ברשת סניפי "נייל סטודיו" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ .
 


עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור