חיפוש באינדקס עסקים

קורס בניית ציפורניים בפתח תקווה?

פורסם מאת: בתאריך: 13 מאי 2015

ההחלטה ללמוד בניית ציפורניים היא צעד ראשון ובסיסי בהחלטה להיכנס לתחום דינאמי ומתפתח ולפתח קריירה חדשה.
תחום בניית הציפורניים המתקדם ומשתנה כל הזמן מחייב אותך לשקול היטב איפה לקחת את קורס בניית הציפורניים הבסיסי והראשון שלך. איפה לרכוש את הידע המקצועי שיהווה את התשתית המרכזית של המקצוע והקריירה החדשה שבחרת לעצמך.
 

כיון שהתחום דינאמי, ומתעדכן כל הזמן, כיון בטכניקות חדשות וטרנדים אופנתיים חדשים שוטפים את העולם כל הזמן, את חייבת לקחת בחשבון שלא תוכלי להתפשר על ידע מקצועי בבניית ציפורניים שאינו עדכני, שאינו עכשווי, שלא יעניק לך כלים לצאת לדרכך המקצועית מיד עם תום הלימודים ולהתמודד מול טכנאיות בניית ציפורניים אחרות בהצלחה.
המדד לבחירת בית ספר ללימודי בניית ציפורניים מבחינתנו אינו רק תוכנית הלימודים הרחבה והמעמיקה, אינו רק סגל ההדרכה המיומן והמקצועי, אינו רק בדיקת העובדה שבית הספר מפוקח על ידי הגורמים הרשמיים הרלוונטיים ונושא את האישורים הדרושים, המדד הנוסף מבחינתנו היה לבדוק איזה בית ספר ללימודי בניית ציפורניים באזור פתח תקווה מעניק לתלמידותיו את הידע העדכני והחדשני ביותר, ידע מקצועי נדרש שהלקוחות בשטח מבקשות.
 

לבוגרות איזה קורס לבניית ציפורניים בפתח תקווה יש את סיכויי ההצלחה המקצועית הגבוהים ביותר.
בחנו את תוכניות הלימודים של מספר בתי ספר, את הרקע המקצועי של המדריכים ואת האישורים הרשמיים שלהם, אבל בית ספר אחד, המציע קורס לבניית ציפורניים בפתח תקווה עמד רמה אחת מעל כולם – נייל סטודיו פתח תקווה.
נייל סטודיו סניף פתח תקווה נחשב לאחד הסניפים הבולטים של רשת נייל סטודיו בארץ.
רמת ההקפדה על רמת הלימודים והשילוב בין שמירה על רמה גבוהה ליחס אישי לכל תלמידה הוא אחד הגורמים החשובים להצלחת בית הספר. יחד עם זאת מה שמבדיל את נייל סטודיו פתח תקווה מן השאר הוא ההקפדה על חדשנות והבאת הטרנדים האופנתיים הלוהטים מחו"ל , במהירות האפשרית לארץ.
 

בוגרות בית הספר, שסיימו כבר מזמן את לימודי בניית הציפורניים, מוזמנות להתעדכן בלוח ההשתלמויות שמאפשר להן להתעדכן ולשמור על מקומן בחזית המקצועית של בניית הציפורניים בארץ ותלמידות שנרשמות עכשיו ועומדות להתחיל ללמוד בניית ציפורניים יכולות להיות בטוחות שיהיה בידן כל הידע הדרוש כדי להתחיל ולהצליח בבניית קריירה רווחית ומהנה בתחום.
 

בימים אלה עומדת ההרשמה לקורס בניית ציפורניים בנייל סטודיו פתח תקווה – לקראת סגירתה.
מעוניינת ללמוד בניית ציפורניים באזור פתח תקווה?

התקשרי לשריין לעצמך מקום: 03-9041155
או בקרו באתר כאן.

קורס בניית ציפורניים, נייל סטודיו פתח תקווה



עמוד זה נצפה: 374 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור