חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית לק לקראת הסילבסטר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 דצמבר 2010

קולקציית לק לקראת הסילבסטראוטוטו יצוין בעולם הנוצרי חג המולד, וכמה ימים אחריו הסילבסטר. לקראת תקופת חגים זו ותחילת השנה האזרחית החדשה, השיקה ORLY – יצרנית הלק האמריקאית, קולקציית לקים מרהיבה במהדורה מוגבלת בשם Holiday-Season.
לדברי קטיה שו – המדריכה הראשית של המותג "לחג חשיבות רבה לכלכלה העולמית – תקופה המתחילה מספר ימים לפני חג המולד וממשיכה עד ל-1 בינואר. מדי שנה בוחרת חברתנו להשיק קולקציה עכשווית במהדורה מוגבלת אשר הולמת את ערכי החג וסמליו".
הקולקציה עוצבה בהשראת החגים ואחדות המשפחה ומונה 6 גווני לק חדשים.

אדום – Candy Cane Lane
הגוון מושק בהשראת בגדיו המרהיבים של סנטה קלאוס, הדמות המיתולוגית המשויכת לחג המולד.
הזקן החביב וטוב הלב, המגיע בלבוש אדום מלפלנד ומסתובב ברחבי העולם על גבי מזחלת רתומה לאיילים מעופפים מחלק מתנות ומגשים משאלות.

זהב – Glitz and Glamour
גוון הזהב שבקולקציה מושק כמחווה לאותן מתנות שקיבלו הורי המשפחה הקדושה מחכמי קדם.
חכמים אלה שהגיעו בתחילה לירושלים סיפרו כי ראו כוכב, המספר על לידתו של מלך גדול. הם הלכו בעקבות הכוכב עד לבית לחם, ושם העניקו 3 מתנות – זהב, מור ולבונה.

שחור – Naughty Or Nice
קולקציית לק לקראת הסילבסטרהצבע השלישי בסדרה מושק בהשראת שאלת השאלות המופנה ל"אבא של חג המולד" (פאפא-נואל, Père Noël) שמטרתו לקבוע, האם אתה שובב או נחמד? ובהתאמה האם תקבל השנה מתנה מסנטה.

בורדו – Rockin Rocket
קישוטי עץ חג המולד כוללים סרטי בד, וכן כדורים צבעוניים העשויים זכוכית, בדולח ומתכת המצוירים או צבועים בבורדו. הצבע הדומיננטי של העיטורים מזכיר את צבעי פירות היער והאוכמניות המעטרים את העץ.

לבן – Winter Wonderland
על פי ההגדרה האסטרונומית החורף מתחיל ב"יום המפנה" (21 בדצמבר) כשלושה ימים לפני יום חג המולד. הגוון המטאלי מושק בהשראתו של החורף הקריר ופתיתי השלג. סנטה קלאוס, כידוע הגיע מלפלנד החורפית, תרבותם של תושבי המקום נעוצה במרחבי הטבע שבו הם מגדירים את זהותם וחייהם, ושואבת מהקוטביות של החיים באזור הסוב-ארקטי, ולכן הם מייחסים בפולחנם חשיבות רבה גם לסממנים של חילופי עונות, ציד ושלג.

ירוק – Meet Me Under the Mistletoe
הצבת עץ חג מולד היא מנהג שכיח המתקיים בכל רחבי העולם לקראת חג המולד. במסגרת מנהג זה נהוג להציב בבית או במקום בציבורי עץ ירוק עד, בדרך כלל עץ מחטני, ולקשט אותו בקישוטים ותאורה. כמחווה לעצי האשוח הירוקים מושק גוון ירוק מרהיב.

מחירים: 25 שקל להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 506 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור