חיפוש באינדקס עסקים

לקראת עונת החתונות – קישוטי ציפורניים לכלות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 פברואר 2011

לקראת עונת החתונות - קישוטי ציפורניים לכלותכלה ביום חתונתה היא המלכה הבלתי מעורערת של האירוע. החל בשמלת הכלה המלכותית, השיער, האיפור והסגנון שנבחר בקפידה להבליט את יופייה של הכלה. יחד עם זאת, כשאנו מתבוננים בתמונות ובצילומים מהאירוע אנו שמים לב שהידיים מככבות בחלק ניכר מהצילומים. הסיבה – טבעת הנישואין.

ידה של הכלה המעוטרת בטבעת הנישואין החדשה והמבריקה על אצבעה מככבת בצילומים והתמונות האלה הולכות להישאר כמזכרת לכל החיים. לכן, קישוטי ציפורניים לכלות הם חלק חשוב ומרכזי בהכנות לקראת האירוע החגיגי.

לקראת עונת החתונות, כדאי להתעדכן בטרנדים העכשוויים בקישוטי ציפורניים אשר מאפשרים מגוון עשיר, כמעט אינסופי בסגנונות הקישוט לציפורניים. קורסים לקישוטי ציפורניים הנפתחים בבתי ספר המיועדים לתחום מנסים לעדכן וללמד את הטכניקות המובילות בנושא קישוטי הציפורניים ולהעמיד לרשות בונת הציפורניים המקצועית מגוון שיטות עבודה.

לקראת עונת החתונות - קישוטי ציפורניים לכלותהכלה יכולה לבחור בקישוט דמוי תחרה, בציור עדין בגווני פסטל, במדבקות בסגנון רומנטי, האפשרויות הן אינסופיות כמעט ויכולות להתאים לכל סגנון שהכלה בוחרת לעצמה ליומה הגדול. את קישוט הציפורניים רצוי לבחור רק לאחר שנושא השמלה סגור, וסגנון ההופעה כבר ברור. האם תהיי כלה במראה רומנטי? כלה במראה טבעי? כלה דרמטית? סקסית? הסגנון הכללי יבוא לידי ביטוי גם בקישוט הציפורניים.

עונת האביב העומדת בפתח והקיץ שלאחריה, הם עונת החתונות בארץ. לכן, בונות ציפורניים מקצועיות צריכות לעדכן את הידע שלהן ממש עכשיו, לפני הגל הגדול של כלות בררניות הרוצות את הטוב ביותר והיפה ביותר ליום החתונה המתקרב.

רשת נייל סטודיו – בית הספר המוביל בארץ לבניית ציפורניים, מציע קורסים בקישוטי ציפורניים לכל הרמות, ממתחילות עד נשות מקצוע ותיקות המעוניינות להתחדש ולהתרענן. לבוגרות הקורסים לבניית ציפורניים והקורסים לקישוטי ציפורניים מבחר מוצרים שיעשו את עבודת הקישוט לקלה יותר ואת התוצאה למדהימה. בוגרות בית הספר לבניית ציפורניים של נייל סטודיו מוזמנות להשתתף גם בסדנאות עדכון ורענון הידע בתחום קישוטי הציפורניים על מנת להיות תמיד מעודכנות בחידושים ולהציע ללקוחותיהן את המיטב. כדאי להתעדכן בלוח הסדנאות ולברר לגבי מועדי קיומן באזור מגוריך.



עמוד זה נצפה: 523 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור