חיפוש באינדקס עסקים

קורס קישוטי ציפורניים בפתח תקווה נייל סטודיו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 ינואר 2010

  סניף פתח תקווה של רשת נייל סטודיו, מציע בין מגוון הקורסים המתקיימים במקום גם קורס קישוטי ציפורניים מקצועי. הקורס בן 4 מפגשים, אחת קורס קישוטי ציפורניים בפתח תקווהלשבוע,  כל מפגש 3 שעות, כאשר כל המפגשים מתמקדים בעבודה מעשית.
סימונה שויקי, מנהלת סניפי נייל סטודיו בפתח תקווה ובטירת הכרמל סיפרה כי הקורס מתקיים בקבוצות קטנות, דבר המאפשר לכל אחת מהתלמידות לקבל יחס אישי ומועבר ע"י המדריכות מירית שטרן, עדנה שטרנזייר וכמובן שגם ע"י סימונה. בוגרות הקורס מקבלות תעודה מקצועית מבית נייל סטודיו.
הקורס מחולק כאמור ל-4 מפגשים:

  • מפגש ראשון:
    יסודות אומנות הציור לציפורניים, בסיס טכניקת וואן סטרוק, שילובי צבעים, רקעים ושימוש במכחולים שונים לציור על ציפורניים. המפגש הראשון מתקיים בהנחייתן של מירית שטרן וסימונה שויקי.
  • מפגש שני:
    טכניקת וואן סטרוק למתקדמות, לימוד טכניקות שונות בציור על ציפורניים ברמת קושי גבוהה יותר (עיצוב שושנים, קאלות, פרחים שונים, ציורי אבסטרקט, ציורי קומיקס ועוד). המפגש השני מתקיים בהנחייתן של מירית שטרן וסימונה שויקי.
  • מפגש שלישי:
    יסודות הפיסול באקריל הצבעוני, שילוב של אבקות אקריל צבעוניות עם נוזל אקריל לפיסול, יצירת רקעים, מריחות, ופרחי תלת מימד בסיסיים. המפגש השלישי מתקיים בהנחייתן של עדנה שטרנזייר וסימונה שויקי.
  • מפגש רביעי:
    לימוד מעמיק של טכניקת הפיסול האומנותי באבקות אקריל צבעוניות ברמת קושי גבוהה יותר, פיסולים שטוחים ודקים, פיסולים בולטים וגבוהים, וטכניקת האקווריום. המפגש הרביעי והמסכם מתקיים בהנחייתן של עדנה שטרנזייר וסימונה שויקי.

"אני מזמינה טכנאיות ציפורניים המעוניינות ללמוד טכניקות קישוטי ציפורניים חדישות להגיע לקורס ולהעשיר את הידע המקצועי שלהן" מסרה סימונה שויקי. לפרטים והרשמה ניתן לפנות בטלפון 03-9041155.

קורס קישוטי ציפורניים בפתח תקווה
קורס קישוטי ציפורניים בפתח תקווה



עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור