חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית הקיץ של מותג הנעליים Couple OF

פורסם מאת: בתאריך: 19 אפריל 2015

מצולמת : חנה קנייזבה, אלופת ישראל באתלטיקה קלה, שזכתה החודש במדליית ארד באליפות אירופה לאתלטיקה.

חנה קבעה שיא ישראלי בקפיצה משולשת ותייצג את ישראל באולימפיאדה בריו. 

 

חנה קנייזבה, אלופת ישראל באתלטיקה קלה


צילום: תום מרשק


קולקציית הקיץ של מותג הנעליים Couple OF ( בעיצוב שלי ואילון סתת- קומבור), מחולקת לקבוצות עיצוב מובהקות במטרה של לתת מענה לקהל יעד רחב הנאמן למותג.

 

הקבוצה הראשונה יוצאת מעולם המשרביות ומעולם הרשתות. פטרנים שחוזרים על עצמם והופכים את העור למעין רשת מיוחדת. בקבוצה זו ישנם מגפונים פתוחים, כפכפים שטוחים שעשויים בחיתוך סכין מיוחדת בצבעים כסף וזהב ונעלי בובה עם עור בטקסטורת רשת בשילוב עור חלק.

 

הקבוצה השנייה היא קבוצת של כפכפים סגורים מקדימה, מעין כפכפי מעבר שניתן לנעול אותם גם בקיץ (הבטנה והרפידה עשויות עור) .בחלקם משולב גומי שחור שלקוח מעולם נעלי הספורט. בקבוצה, אימומי שפיץ ,אימומים א-סימטריים ואימומים משוננים המזוהים עם כתב היד של המותג.

 

הקבוצה השלישית ממשיכה את הדגם הקרוי "ציפור" מהחורף ,סנדלים בעלות "אף" מחודד, המגיעות בשני אופנים אחד של סנדל עם שרוכים והשני קליעה ידנית של העור.

 

הקבוצה הרביעית היא באווירה רומנטית ,נעלי סירה בעלות עקב ונעלי סירה שטוחות עם אלמנט הנוצר מתוך הגזרה של לב ושל מעין כתר מסולסל.

 

בקבוצה החמישית נמצאות נעלי הסירה שפיץ הידועות של המותג ואליהן הצטרפו סירה שפיץ עם שרוך מתלפף על הרגל וסנדל בגזרת T קלאסית.

 

שתי סוליות ייחודיות שממשיכות גם לעונה זו הן ה"ספיידר" ו"עלה" הסוליות מגיעות בגוון של ירוק חאקי וקרח. הגזרות הן גזרות ספורטיביות בצבעי ,זהב ,ירוק זית ונחש שחור לבן

 

בקבוצה השישית סנדלים בעור שחור מבריק עם אבזמים מזהב במראה של פאנק.

הקולקציה ממזוהה עם כתב היד של המותג-קיפולי העור, כיווצים, חיתוכים מקוריים

 

 

צבעוניות: צבעים מונוכרומטים של שחור, אפור, חום, ורוד ופשתן בהיר לצד אדום בוהק,  צהוב חזק, ירוק יער וכחול רויאל, מטאלי- זהב וכסף.

 

 

כל הדגמים  MADE IN ISRAEL.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור