חיפוש באינדקס עסקים

אמארו – קולקציית תכשיטים קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אפריל 2010

 

אמארו משיקה את קולקציית התכשיטים לעונת קיץ 2010 הכוללת 4 משפחות תכשיטים העוקבות אחר אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010ארבעה שלבים התפתחותיים:

  • קולקציית MOTION  מהווה את השלב הראשון ובאה לתאר שינוי תוך כדי תנועה, דרך קשת הצבעים והמעברים ביניהם מתרחשת התנועה. זוהי הצורה הבסיסית ביותר של אנרגיית החיים. רק דרך יצירת האנרגיה תגיע התחדשות. הצבעים העזים נוגעים בפיסי, בחייתי ובייצרי. ההתחדשות היא היסוד ההכרחי ליצירת השינוי.
  • קולקציית DEEP INSIDE מהווה את השלב השני בתהליך ובמרכזה נמצא השחור הטוטאלי, המייצג את הרציונל. כשהתנועה קופאת, הגירויים החיצוניים נעלמים, התמונה נהיית חדה וברורה וההתמקדות היא במהות הדברים, בתמציתם.זהו שלב של התנתקות, התכנסות עצמית והגעה לאמת שלך.
  • השלב הבא מגיע בצורת קולקציית FLOW המייצגת את הזרימה הרגשית. הצבעים הם פסטלים רכים, ומשולבים בהם חומרים טבעיים. כל אלו מבטאים הרמוניה ואיזון, רכות, חושניות וחיבור לטבע.
  • את השלב האחרון והמתקדם ביותר במסע, מייצגת קולקציית ה-ILLUMINATION, ובה הזהב המלכותי המפיץ מחומו וזוהר באורו. כאן בא לידי ביטוי החיבור של הגוף הפיסי, הגרעין הפנימי והעושר הרגשי. זהו שלב ההארה וההתחברות לרבדים הגבוהים יותר של מודעות ורוחניות.

ארבעת השלבים הללו מייצגים תהליך שלם, מחזורי, המשלים את המסע הרוחני ואיתו את קולקציית הקיץ של AMARO. "…האנרגיה הגולמית שמניעה את מנוע ההתנסות הראשון היא המחשבה המנחה של אהבה או פחד…"אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010
כבר עשרים ושלוש שנה מובילה עירית ששון גופר את מותג התכשיטים אמארו דרך המחשבה המנחה של אהבה. האהבה לתכשיטים והתשוקה לעשייה הפכו מתחביב אישי ובייתי לעסק משגשג וחוצה גבולות.
גם כיום, ממש כמו בהתחלה, עיצוב וייצור התכשיטים של אמארו נעשה בארץ, בעבודת יד.
רשת התכשיטים מונה שש חנויות בארץ, ומיוצגת בכל העולם. החומרים מהם עשויים התכשיטים מגיעים מכל קצוות עולם.
התכשיטים משובצים באבני חן טבעיות בעלות ערך אנרגטי, אלמנטים פראיים כמו קורלים, צדפים ועצמות בשילוב עם קריסטלים של חברת סברובסקי.
שילוב הפראי עם המעובד מקנה לתכשיט עושר חומרי ומראה ייחודי, מראה המאפיין את הקו באמארו. קולקציות התכשיטים המושקות מדי שנה, בקיץ ובחורף, מעוצבות בהשראת תרבויות שונות. ההשראה לרעיונות העיצובים נשאבת הן מההיסטוריה מהשבטי והקדום ומהעולם הרוחני ומקבלת תרגום מודרני עכשווי ואופנתי.
בכל רחבי העולם העולם ישנם אלמנטים המשמשים קמעות למזל בתרבויות שונות. התכשיטים משופעים בקמעות למזל טוב ובסמלים אמוניים. אסופה של אלמנטים כאלה אפשר למצוא בשרשראות הצרור האופייניות לאמארו. בולטת בסוגה היא שרשרת החמשה נגד עין הרע המשובצת אבני טורקיז.
תכשיטי אמארו הם תכשיטים בעלי ערך מוסף. מעבר ליופיים הזוהר, הם משופעים באבנים טובות בצבעוניות מהפנטת ועושר חומרי. למותג דגמים רבים ומגוונים וכל אישה יכולה להתחבר לתכשיטים ולהקרין דרכם את יופייה הפנימי והחיצוני כאחד.

אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010  אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010

אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010  אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010

אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010  אמארו - קולקציית תכשיטים קיץ 2010
אמארו – קולקציית תכשיטים קיץ 2010



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור