חיפוש באינדקס עסקים

אדידס מציגה את קולקציית אביב/קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אפריל 2010

פונקציונליות, טכנולוגיה באיכות מעולה ועיצוב מדהים מייחדים את קולקציית האביב/קיץ 2010 של Porsche Design Sport מכל קולקציה אחרת. הקטגוריות המרכיבות את הקולקציה – "נהיגה", "גולף", "ריצה/כושר", "טניס" ו"מים/שלג" מציעות כל אחת ביגוד, נעליים ואביזרים. כל פריט משלב חומרים אקסקלוסיביים בפרטים המשפרים ביצועים ותפורים יחדיו באיכות משובחת כדי ליצור את המראה המתוחכם, המודרני והנצחי.

באביב/קיץ 2010, Porsche Design Sport מתמקדת בקטגוריית המים: קו בגדי השיט של Porsche Design Sport נבדק ופותח בסיועו של השייט הנודע יוכן שומאן, אשר זכה שלוש פעמים במדליית זהב אולימפית ופעמיים בגביע אמריקה. שומאן סיפק תמיכה, עדויות וייעוץ חשובים.אדידס מציגה את קולקציית אביב/קיץ 2010

מבין הנעליים ראוי לציין את AC Bowman, נעליים שהונדסו בתמיכתו עם יוכן שומאן על מנת לספק זריזות גמישה ומהירה עם adiPRENE® לבלימת זעזועים. גפת הרשת מתייבשת במהירות וסוליה חיצונית מגומי דביק מספקת אחיזה מצוינת בעת פסיעה על משטחי עץ רטובים, יחד, הן הופכות את הנעליים למושלמות גם ביבשה וגם על הספינה. דגם Horizon II מייצג את גישתה השנייה של אדידס לשיט מותרות: עיצוב איכותי ומערכת הניקוז החדשנית הפכו את הדגם הזה לחביבם של יוכן שומאן וצוותו.

בקו הלבוש, עליונית Spray Light Top משלבת ביצועי חוץ טכניים עם סגנון נצחי. שכבה חיצונית מאריג GIRE-TEX® Paciite® Shell מציעה עמידות ברוח ובמים ואוורור מעולה. היא קלת משקל ונוחה במיוחד לאריזה. גם עליונית Spray Light Top תוכננה בשיתוף עם יוכן שומאן והיא מציעה פרטים נוספים כגון קפוצ’ון חבוי הנשלף בעת סערה, רוכסן עמיד במים עד למחצית אורכה ודגשים מנאופרן. את קו השיט הפונקציונלי משלימים אביזרים יוצאי דופן כגון תיקי Navigator ו-Cargo העושים שימוש בחומרים אטומים למים בשילוב עם המילה האחרונה בטכנולוגיית איטום באמצעות הדבקה ותפירה.

בקטגוריית "ריצה/כושר", Porsche Design Sport משיקה את Bounce S, הדור הבא של נעלי ריצה איכותיות. הדגם הראשון מסדרה זו הושק בינואר 2008 וזכה להכרה עם מספר פרסים, ביניהם ב-Plus X Award 2008, התחרות הגדולה באירופה לטכנולוגיית ספורט וסגנון חיים. באותה שנה העניק צוות מומחי עיצוב בינלאומיים ל-Bounce S את פרס העיצוב "הנקודה האדומה" (Red Dot) לעיצוב חדשני ומגזין Time הכתיר את נעלי הריצה בעלות הטכנולוגיה העילית כאחת מ-50 ההמצאות החשובות של השנה. Bounce S נוקטת בגישה חדשה לנוחות ועיצוב: גפה העשויה מיחידה אחת ונטולת תפרים הונדסה עם שכבת רשת חיצונית ונושמת ומספקת נוחות מרבית הודות להעדר מוחלט של שרוכים. שלדת RPU Exoskeleton עתידנית המעניקה לנעליים מבנה תוך הגנה מפני שחיקה.

את קולקציית Porsche Design Sport ניתן להשיג בחנויות המובחרות ובחנויות Sport Performance Concept של אדידס בנמל ת"א ובקניון רמת אביב.



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור