חיפוש באינדקס עסקים

צמד המעצבות אפרת וטלי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ספטמבר 2007

שמונה שנים לאחר שהקימו את המותג הנושא את שמן פותחות צמד המעצבות טלי פישביין-בורק ואפרת בירן את חנותן הראשונה, בלב אזור חנויות האופנה והמעצבים ברחוב אוסישקין ברמת השרון.
 צמד המעצבות אפרת וטלי
החנות, ברחוב אוסישקין 51, משתרעת על שטח של 30 מ"ר ומעוצבת בקווים נקיים ובגוונים בהירים. ההשקעה הכוללת בפתיחת החנות: 200,000 ₪. אפרת וטלי מתמחות בעיצוב טי-שירטס וחלקים עליונים בסגנון קז’ואל/בייסיק במגוון רחב של גזרות, עיצובים, שטיפות ודיטיילים. לצד האוסף העשיר של הטופים ניתן למצוא מדי עונה מספר דגמים מצומצם ומוקפד של מכנסיים. בקיץ האחרון השיקו השתיים קולקציה ראשונה וקלילה לערב. במהלך עונת החורף יגיעו לחנות דגמי קולקציית הערב החורפית. לצד הקולקציה של אפרת וטלי יימכרו בחנות אקססוריז אופנתיים בייבוא אישי מרחבי העולם. כעת ניתן להשיג שם קולקציית תיקי עור מרהיבים מצרפת.

 

 

 

אפצמד מעצבות האופנה אפרת וטלירת וטלי: "אנחנו משווקות לכ-80 חנויות ברחבי הארץ, כך שיכולנו לדעת באופן ברור היכן הכי כדאי לנו לפתוח את החנות הראשונה. ברמת השרון יש ריכוז מאד גבוה של הקהל המדויק שלנו – נשות צעירות שמשלבות בין קריירה למשפחה ומבקשות אופנה צעירה, קלילה ונוחה".


עמוד זה נצפה: 934 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור