חיפוש באינדקס עסקים

אמה – קולקציית קיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יוני 2008

אמה - קולקציית קיץ 2008בוטיק אמה של שגית אבישי ולירית צירמן-צימט, הוא נקודת אור צבעונית מרגשת באפרוריות כרך רמת השרון. הבנות נוסעות ומלקטות בגדי מעצבים רעננים מחו"ל, לצד אקססוריז ייחודיים וכך מביאות את הבשורות המעוצבות לבוטיק המקסים.
בקולקציית קיץ 2008 של אמה, תמצאו את הפריטים שלא העזתם לבקש: צבעוניות סכרינית מרגשת, לצד בחירות משובחות ומדויקות של גזרות חלומיות, שילוב בין וינטאג’ חדש לקולקציה של מעצבי אופנה ישראלים נבחרים, פריטים הממוקמים בתפר שבין לבוש יום יומי ללבוש ערב.
לצד אלה, קיימת ב-אמה מהדורה מצומצמת של פריטים משלימים: סנדלים, חגורות, תכשיטים, ארנקי קלאץ’ ותיקים, שישדרגו כל הופעה קיצית למראה ייחודי חד פעמי צבעוני ומשמח.
רוב רובם של הבגדים בבוטיק אמה הם ללא הגדרה המתאימים לכל שעה משעות היממה, החל משעות העבודה, לבילוי ערב, או שעות פנאי של שבת בצהריים.
בקטגוריה זו טוניקה ייחודית מבד במראה צועני וגימור פאייטים שחורים, המשדרג את ההופעה, טי שירט עם טוויסט: הדפס במבי ביער ותוספת וולאנים, שמלת שני חלקים מסאטן. השמלה נראית כחצאית שחורה עם חולצת פסים מכופתרת ייחודית סטייל שנות ה-50, חצאיות שיפון מתנפנפות, אוברול קצרצר עם כתפיות שלייקס, עליוניות קצרות לימי המעבר של חילופי העונות, טי שירטים OVER SIZE עם הדפסים סטייל שנות ה-80, טוניקת שכבות- תחרה.
בקולקציית הערב ניתן למצוא שמלה בגזרת בלון עם רצועת אבנים שחורות גדולות בחלק העליון (קיימת בגווני טורקיז או ורוד פוקסיה), שמלה בגזרת A שהיא בגדר ONE-PICE השמלה מסאטן בגוון ורוד פוקסיה עם שילוב פרח מרשים ואסופת דמוי-אבנים צבעוניות מסודרות כאבני חושן במרכז החזה, שמלה שתספק הופעה בלתי נשכחת.
אמה - קולקציית קיץ 2008באגף האקססוריז והתכשיטים ניתן למצוא גרבוני ברך דקיקים עם כוכבים שיוסיפו שיק ייחודי לטוניקות ארוכות במיוחד או שמלות, תיק OVER SIZE לבן, תיק פאייטים עם דוגמה פרחונית וידיות חבלים, תיקי קלאץ’ שיתכשטו וישדרגו כל הופעה, תיק קלאץ’ בסגנון וינטאג’ של שנות ה-20 עם שילוב של מרקמים שונים וצבעי זהב וורוד בייבי, תיק קלאץ’ בצבע ירוק ניאוני עם סרט גדול במרכז, צמידים עבים בצבעים מנצנצים ועיגולים לבנים, עגילי חישוק חצופים מנומרים או פרחונית, עגילי פרח צמודי תנוך מפלסטיק בשלל צבעים, עגילי שנות ה-80 העליזות מפלסטיק צבעוני, קשתות לשיער, חגורות ייחודיות ושרשראות.
בקולקציית קיץ 2008 של בוטיק אמה, אוסף נעליים שאימלדה מרקוס הייתה מתקנאת בהן לבטח: סנדלי גלדיאטור צבעוניות וטרנדיות בגווני צהוב, כתום, לבן, נעלי שפיץ נשיות בשלל צבעים ונקודות, נעלי אספנות של ממש: נעלי עקב בלקה ורוד בזוקה עם שלושה סרטים לאורכן, קבקבי עץ צבעוניות עם קישוטי כפתורי-לבבות.
פרטי הלבוש ב"אמה", נאספים בקפידה ובאהבה על ידי הבנות ויוצרים אוסף בגדים נדיר וייחודי המסתכם לכדי אמירה אופנתית חדשה ובעלת טעם טוב ומסוגנן.
חלק גדול מהפריטים בקולקציה הם בגדרONE PIECE  או מיובאים במהדורות מוגבלות ומצומצמות ביותר והכול בטעם אישי מיוחד ומסוגנן המותאם לאישה המבקשת לרכוש לעצמה פריטי אופנה ייחודיים ולשלבם במערכות לבוש בעלות אמירה ברורה



עמוד זה נצפה: 566 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור