חיפוש באינדקס עסקים

אופנה בסגנון משנות העשרים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 ספטמבר 2007

 אופנה בסגנון משנות העשרים – רשת "רנואר" מציגה , חמימה וטרנדית. וינטאג’ תערוכת רטרוספקטיבה למעצב הצרפתי משנות ה-20 פול פוארה המתקיימת במוזיאון המטרופוליטן, היוותה השראה מרכזית לאופנת החורף. פול נחשב לאחד ממעצבי העל הראשונים ולפורץ דרך בתקופתו. פוארה הוביל גישה עיצובית של שחרור האישה מהמחוכים והשמלות הגדולות והמסורבלות,לטובת גזרות נשיות וקלילות יותר, המחמיאות לגיזרת האישה ויחד עם זאת ללבישה. הבגדים בסגנון זה מאופיינים במעילים וג’קטים בגיזרות A עם שרוולים מתרחבים, מראה הפקעות המתאפיין בשכבות ומעטפות, גזרות המזכירות סינרים, צווארוני צינור גבוהים, טוניקות בגיזרה של מותן משוחררת, שמלות נשיות באורך מקסי וחצאיות ארוכות. 

 

הבדים שירכיבו את הקולקציה: סאטן מודפס, צמר וקרפ עם נגיעות עדינות של מטאלי.הצבעוניות השולטת: שחור, אופנה בסגנון משנות העשריםאפור, סגול, כחול, חום וירוק. קסם נערי  מראה  הילדה הנערית, בא לידי ביטוי במראה עליז, צעיר, קליל ורענן. הגזרות פשוטות, נקיות אך מאד עדכניות. שמלות סגורות עם צווארוני בובה, חולצות סריג עם שרוולי נסיכה מכווצים בגומי, חצאיות  A עם כיסים גדולים, חולצות סריג עם צווארוני אריג. הבדים מהם בנויה הקבוצה: בדי ג’רסי עבים, טוויד, צמר, פישבון (הידרת הדג) ובדים בטקסטורות של וופל. הצבעוניות השולטת נעה בעיקר סביב השילוב של שחור-לבן. גלאם מטאלי המראה המטאלי מקבל העונה אופי אחר, נשי, רך ונשפך, הבא לידי ביטוי במראה של שכבות, רבידות ושמלות נשיות. העונה, הטרנד המטאלי מקבל כיוון חזק של לבוש מובהק לערב: טופים, מכנסיים ושמלות נשפכות.  הבדים המטאליים המאפיינים את המראה בעלי ציפוי המעניק לבד ברק מיוחד.  הצבעוניות במראה המטאלי, מתרחבת מהצבעים המוכרים בנגזרת זו (כדוגמת: כסף, זהב וברונזה) בעונת החורף מגוון רחב של צבעים מקבלים את המראה המטאלי או הברק המיוחד – חום, שחור, סגול, ירוק אדום ושמנת. Casual wear קולקציית ה-"Casual" של "רנואר" משלבת בתוכה קרדיגנים עם קפוצ’ונים, חלקים ומודפסים, מגוון סריגים, חלקים, עם דוגמאות ז’קארד וסריגי פסים, דגמ"חים, מכנסי קורדרוי, ג’ינסים, שמלות סריג, ז’קטי דריל וקורדרוי ושמלות טוניקה ספורטיביות. דגש רב ניתן העונה לקולקציית מעילי הניילון, המכילה מגוון רחב של מעילים בגזרות ובאורכים שונים וכן וסט מניילון. מעילי הניילון יגיעו במגוון רחב של צבעים כשהמיוחדים שבהם בצבעים מטאליים – כסף וזהב. הבגדים נלבשים במראה שכבות כשקפוצ’ון מציץ מתחת לשכבה עליונה כגון ז’קט, שמלה או סריג, טוניקות הנלבשות מעל טייטסים או מכנסיים צמודים, וכמובן מעילים וצעיפים שנלבשים מעל הכל.  הבדים מהם נבנתה הקבוצה: דריל, קנבס, קורדרוי, פוטר, טריקו ועור.  הצבעים שמאפיינים קבוצה זו: שחור, חום, כחול, ירוק, כתום, חרדל ואדום.

 

Evening wear
קולקציית הערב של "רנואר" צעירה, אופנתית וסקסית עם דגש חזק על שילוב של אבנים ופייטים בבגדים. בקולקציה: שמלות סאטן צרות, חולצות סאטן, קולקציית עור מגוונת (ז’קטים, מכנסיים וחצאיות), חצאיות ושמלות פליסה, מעילי פרווה (סינתטית), חצאיות צרות וסריגי לורקס. הבדים משולבים מסאטן, תחרות, בדי לורקס, פרווה ועור. הצבעים הנכונים לערב יתאפיינו בשחור הקלאסי, אפור, זהב, כסף, שמנת, חום וסגול.

 

Accessories
דגש רב ניתן העונה ברשת "רנואר" לחיזוק והרחבת תחום אביזרי האופנה. מגוון רחב של אביזרים טרנדים התואמים את קולקציית הבגדים במוטיבים ובצבעוניות. נעליים – קולקציית הנעליים רחבה, החל מנעליים שטוחות ליום-יום במגוון גזרות וחומרים (צמר, עור חומרים מטאליים ולקה) דרך מגפיים מעור וזמש, מגפונים עם קשירות פפיון, ועד נעלי ערב על עקבים גבוהים. הצבעים בנעלי היום-יום מגוונים ונועזים, במגפיים ובנעלי הערב הצבעוניות היא קלאסית של שחור, חום וזהב. תיקים – מגוון תיקים בחומרים אופנתיים ובצבעי העונה. תיקי צמר, משובצים וחלקים, תיקי קנבס עם נגיעות לורקס, תיקי יום יום גדולים מאד ותיקי ערב קטנים ואלגנטיים בציפוי לקה. הצבעוניות רחבה ומותאמת לקולקציית הבגדים: חומים, סגולים, כחולים, אדומים, וכמובן שמנת ושחור. חגורות – קולקציה עשירה של חגורות: צרות, רחבות, חגורות למכנס וחגורות מותן הנלבשות מעל לטופ או שמלה, חגורות ליום-יום וחגורות לערב. מגוון רחב של חומרים, צבעים ודוגמאות כגון: חגורות מצופות בבדי צמר בדוגמת פפיטה, חגורות מצופות לק, טקסטורות של נחש, חגורות מטאליות, חגורות קשירה, חגורות משולבות בשרשראות זהב, וחגורות תכשיט העשויות חוליות מתכת בצבעי זהב וכסף, כל אלה ישמשו להשלמת המראה. תכשיטים – מוטיבים בולטים של לבבות, פפיונים, פרפרים וציפורים יככבו בקולקציית התכשיטים, לצד צמידים גדולים ממתכת ומפלסטיק, טבעות משולבות אבנים, סיכות לשיער, עגילי תליה גדולים לצד עגילים צמודי אוזן, קשתות לשיער משובצות אבנים, שרשראות מתכת, ושרשראות פלסטיק במראה צעיר ויום-יומי.


עמוד זה נצפה: 564 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור