חיפוש באינדקס עסקים

פיסול וצבע כפי שמעולם לא ראיתם

פורסם מאת: בתאריך: 28 אוקטובר 2014

אמש נערך אירוע השקה לקולור איי די  color i.d בסטודיו של וולה. מדובר בטכנולוגיה חדשנית לצביעת השיער, ללא הצורך בשימוש בנייר כסף.

הכירו את Color i.d, המהפכה בתהליך צביעת השיער!
במשך ארבע שנים פיתחו במעבדות וולה פרופשיונלס את התוסף המהפכני קולור איי.די היוצר מחסום ייחודי וגמיש ומונע התערבבות של גוונים שונים בשיער במהלך תהליך הצביעה, כלומר- במידה ומעצב השיער רוצה להשתמש ביותר מגוון אחד על הראש הוא ישתמש בתוסף של קולור איי.די על מנת ליצור את המחסום ולמנוע את התערבבות של הגוונים בשיער.

השימוש בקולור אי די מעניק לכל אחת ואחת אפשרות רחבה יותר להגיע לזהות האישית ביותר שלה, מבחינת גוון השיער – הנשים מגדירות את הזהות של הצבע שלהם מחדש!
מעבר ליתרונות הפורמולה הייחודית ישנו גם יתרון החוויה במספרה! צורת העבודה שונה והשיער עובר פיסול בצבעים שונים  ללא ניירות כסף, כך שתהליך ההמתנה הופך לחוויה שאין בושה להסתובב ברחוב.

המטרה: להפוך את צביעת השיער לחוויה אומנותית שבה מעצב השיער בונה יצירה שלמה מהשיער.

לאירוע ההשקה שנערך אמש הגיעו 11 ממעצבי השיער הבולטים בארץ – אבנר מלכה, קולי, זאב לוין, ז’קלין ליכטנשטיין, עופר G, אילן מרגלית, דודי צמח, דני לוי, יהודה דבוש, יורם סילוק ואבי אמסלם ליום של חוויה ויצירה ייחודי שהתחיל בלבישת סרבלים ומשם כל אחד מעצבי השיער עשה בצבעי גואש את היצירה שלו והביאו את עצמם לידי ביטוי.

היצירות בגואש שמשו השראה לעבודה על מודליסטית תחת הקונספט של FASHION TOUR.  בו הפכו מעצבי השיער ומשתתפי האירוע לכוכבי אופנה של ממש, באמצעות צילומי אופנה חווייתיים.
צוות "בראש פורטל היופי הישראלי" ומגזין "הדליין" שסיקרו את האירוע, נהנה מהאנרגיות המדהימות שהיו.
 

מר איתי דומב המנכ"ל החדש של וולה פרופשיונלס ישראל סיכם את האירוע עבורנו : "היה חשוב לנו ליצור משהו ייחודי כייפי ו"יציאה מהקופסא" עבור מעצבי השיער. זו מטרת הסדנא של היום. לראות את מעצבי השיער מגשימים את עצמם ונהנים, מבחינתי, המטרה הושגה במלואה"
בהזדמנות זו מערכת בראש ומגזין הדלין מאחלת למר איתי דומב ברכות חמות למינויו כמנכ"ל וולה פרופשיונלס ישראל, והצלחה בהמשך התפקיד.



עמוד זה נצפה: 570 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור