חיפוש באינדקס עסקים

מעצבי שיער של רשת מספרות ORENORKOBI

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 ספטמבר 2007

יניר עטייה מאחור מארק קולקר מלפנים יחד עם הדוגמניות באירועמעצבי שיער של רשת מספרות ORENORKOBI –

ORENORKOBI ARTISTIC TEAM חברו יחד כדי לחשוף את המגמות של השיער לקראת החורף הקרוב. במועדון "דה זה וו" הממוקם בלב ליבה של העיר תל אביב הגיעה קבוצת המעצבים יחד עם המאפר פליקס שטיין שהיה אחראי על עבודות האיפור וגם על איפור גוף מיוחד כאשר נושא האירוע היה מסיבה רבת משתתפים על בסיס הצבעים   BLACK &WHITE.
מארק קולקר מעצב השיער מנהל את סניף רמת גן שהיה אחראי מטעם ORENORKOBI על האירוע גייס את מנהלי הסניפים האחרים הקולגות יניר עטייה ומרינה ווינובה ולאחר בחירת הקונספט הרצוי עמלו יחד כדי לעצב את שיערן של הדוגמניות בהשראת האירוע עצמו.שחור ולבן למעשה נחשבים לצבעים מנוגדים ובעבודתנו לקראת הערב עצמו התבססו על ההשראה שהם יוצרים כך אומר לנו קולקר ומוסיף :"בערב שכולו אופנה חשוב לנו תמיד להדגיש את המסר המוביל בו בחרו המארגנים ולהשתלב יחד כך שהתוצאות הסופיות יהיו מבוססות על הקונספט הנבחר.
שילבנו עבודת איפור גוף בעזרתו של אמן האיפור התל אביבי ובעליו של בה"ס לאיפור פליקס שטיין שהיה גם אחראי כמובן על האיפור של כל הדוגמניות  שהציגו יחד איתנו תוך שימוש בצבעים שנבחרו במיוחד לערב במועדון". קהל של מאות חוגגים אשר הגיעו למועדון לבושים שחור ולבן צפו בדוגמניות השיער מתהלכות סביב כאשר הן מציגות את הטרנדים בתחום תסרוקות אוונגרד שהכין בהשקעה לא קטנה הצוות הבכיר של הרשת .


עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור