חיפוש באינדקס עסקים

פורים 2009 – מראה האישה הוויקטוריאנית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 פברואר 2009

פורים 2009 – מראה האישה הוויקטוריאנית טיפים

המושג "התקופה הוויקטוריאנית" מתייחס לתקופת מלכותה של מלכת אנגליה ויקטוריה, בין השנים 1837 ועד 1901. תקופה זאת אופיינה בתחושת חדשנות ובעניין עמוק ביחס שבין מודרניות והמשכיות תרבותית.

בתקופה זאת צצו שפע של שמלות בעלות סלסולים, שמלות ערב עם מחוכים ווריאציות מגוונות לשמלות סעודה מיושנות ונעליים גבוהות עם שרוכים וכמובן המון גרנדיוזיות.


מעצב השיער רוני פרנקל לשוורצקופף שאחראי על מראה האישה הוויקטוריאנית טוען: "אין ספק שהוויקטוריאניותפורים 2009 - מראה האישה הוויקטוריאנית חזרה. השנה שבה מתה המלכה ויקטוריה מושכת ומסקרנת את אנשי זמננו, המשתוקקים ליופי, נחת ושפע, שאינם מצויים בחיים המודרניים מלאי הטרדות.

התקופה הוויקטוריאנית מעלה דימויים של נוחות ופיתוי, שחסרים בחיי היום-יום שלנו" ולקראת פורים, הוא צופה כי תחפושתה של "האישה הוויקטוריאנית" תשוב ובגדול.

עוד הוסיף פרנקל ומסר: "כותבים כמו מישל פוקו ופיטר גיי טענו במשך למעלה מעשור שהוויקטוריאנים לא היו כלל מצטנעים ומוסרניים, וזאת בדיוק הסיבה שבחרתי לעצב את נשות המראה סקסיות, חושניות ומלאות עוצמה".


איפור: באדיבות אבי שחם המאפר הראשי של חברת לנקסטר:
להשגת המראה יש למרוח את הפנים במייק בהיר יותר מגוון העור, מעל המייק אפ יש לפזר שימר באזורי עצמות הלחיים, האף והסנטר על מנת ליצור מראה קלאסי ועתיק.

באזור הלחיים יש להניח סומק וורדרד במרקם מאט, ואת הגבות יש להבהיר ולכסות מעט על ידי קונסילר או בצללית לבנה אטומה.

את העפעפיים יש לאפר בצלליות בהירות מאוד בגווני לבן, שמנת או פנינה ומתחת לעצם הגבה יש למרוח צללית צבעונית ודומיננטית יותר.

יש למשוח את השפתיים באודם וורוד או דובדבן במרקם מאט, להשגת מראה דרמטי יותר ניתן לצייר מסכה שחורה על פני העיניים עם עיפרון עמיד במים בגוון שחור.


שיער: באדיבות רוני פרנקל – מעצב שיער של שוורצקופף:
למעשה אין שום דבר מורכב בתסרוקת הזאת ובכל זאת היא הרבה יותר לוהטת ממראה שיער פזור שיכול להתאם לתחפושת.

את השיער יש לעסות בקרם ג’ל לבניית תלתלים, הרכיני ראשך כששערך נופל מטה ואספי את השיער לנקודה הגבוהה ביותר על קודקודך.

השתמשי בגומייה אלסטית מיוחדת (אנחנו ממליצים על גומיית תכשיט או סיכות מעורות  שיתרמו למראה מפתה וסקסי יש לסרק הפוך את החלק העליון של הקוקו (ליד הגומייה) כדי להשלים את המראה סורר ובצידי הקוקו יש לחבר בסיכות קטנות תוספות שיער מסולסלות בגוון השיער.


ומה לגבי הלבוש?
הפריטים הנדרשים לתחפושת הם: שמלות בסגנון ניאו קלאסי בעלות קרינולינה, מקושטות ובעלות מחשוף אופקי שגולש מהכתפיים, וקפלים אופקיים באזור החזה, צווארון ברטה עמוק ושרוולי פאגודה, ריבוי תחרות, כיווצים, וסרטים, יעשירו את המראה.

כמובן לא לשכוח להוסיף מחרוזת, צמיד- יד ועגילים דמויי פנינים ויהלומים ונעלי בובה שטוחות בסגנון נעלי בלרינה.



עמוד זה נצפה: 467 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור