חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף – הדרכה בכפר המכביה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מאי 2008

ברנרד קולבלמאות מעצבי ומעצבות שיער הגיעו אתמול (20/05/2008) למלון כפר המכביה ברמת גן, כדי להכיר מקרוב את סדרת צבעי השיער IGORA ROYAL של שוורצקופף ולהתרשם מהטרנדים וממגמות אופנת השיער החדשות לשנת 2008.
לאירוע ההדרכה הגיע במיוחד מגרמניה ברנרד קולבל המשמש מדריך בכיר בחטיבת צבעי השיער של חברת שוורצקופף.
ההכנות לתצוגה החלו כבר ביום ראשון (19/05/08) אחה"צ במספרה של מעצב השיער אמיר אליהו לשם הגיעו הדוגמניות של סוכנות הדוגמנות בראש מודלס, צופית בן חמו, ולריה בל, ולדלנה פרקוב, יאנה רבינוב,שלי אמדור, רפי לוי ואושרי אבגי.
ברנרד קולבל הגיע למספרה היישר משדה התעופה ויחד עם אמיר אליהו, כרמן דיין, אנג’לה טטראו ואינה שוורצמן החלו בעיצוב שיער הדוגמניות. ההכנות נמשכו למחרת בשעות הבוקר המוקדמות כאשר הדוגמניות מטעם סוכנות הדוגמנות בראש-מודלס, צוות מעצבי השיער של Schwarzkopf וכמובן האורח מחו"ל נפגשו בסוויטה שבמלון והחלו בהכנות אחרונות לקראת האירוע.
את האירוע פתח מנכ"ל שוורצקופף ישראל מר חיים גלעד, אשר בירך את הנוכחים וסיפר מעט על החברה והפיתוחים האחרונים שלה. את האירוע כאמור הנחה ברנרד קולבל אשר הציג את סדרות הצבע הוותיקות של שוורצקופף וכמובן חשף את סדרת הגוונים החדשה, אשר הושקה לא מזמן גם בישראל.
קולבל סיפר שסדרת  IGORA ROYAL והגוונים החדשים שלה הם פרי פיתוח מחקרי ממושך שהוביל לייצור סדרה המבוססת על אבי מלכה לייב שואונוסחה חדשנית של גבישי צבע קריסטלים החודרים לעומק סיב השערה (קורטקס) ומביאים לכיסוי טבעי ואופטימאלי של השיער בצבע נהדר ובעוצמה של עד פי 6 מהממוצע בכל צבעי השיער האחרים. עוד הוסיף ברנרד קולבל וסיפר "שהסדרה מתהדרת בשלושה סוגי פרוטונים החודרים לליבת השערה, משפרים את מצבה ומגנים עליה מקרינת השמש וזיהום האוויר".
כרמן דיין המדריכה הראשית של שוורצקופף בארץ סיפרה לנוכחים כי "מדובר בסדרת צבעי שיער מופחתת אמוניאק המכילה מרכיבים מזינים ומטפחים שונים לצד רכיבים נוספים הפעילים למניעת דהיית הצבע".
במהלך האירוע הציגו מעצבי השיער שלל תספורות ותסרוקות נועזות התואמות את המגמות שמכתיבה שוורצקופף העולמית כאשר המסר הכללי שיצא מאירוע החשיפה הוא שיער בעל גוונים שאינם אחידים. דהיינו, צבע בסיס אחיד לשיער בשזירה עדינה של גוונים מגוונים שונים אשר אינם אחידים, זאת תוך שימוש  בשלושה עד ארבעה גוונים שונים לשיער.
המציגות הבולטות באירוע זה היו: רחל ממספרת רן רחל בבת ים, אינה שוורצמן הצפונית, ואנג’לה טטראו מנצרת עילית אשר משעות הבוקר המוקדמת עמלו על תספורות בהשראת מראות הקיץ של שוורצקופף אותם הציג קולבל באירוע יחד עם המאפרת שולי הררי וכן המעצב התל אביבי אמיר אליהו. בנוסף הציג מעצב השיער והתסרוקות אבי מלכה שלל תסרוקות מוגבהות כולל לייב שואו על הבמה אותו הדגים על דוגמנית נוספת של בראש מודלס, ג’ולי לוי מזרחי. גלריית תמונות מהאירוע תעלה בקרוב.

אירוע הדרכה - שוורצקופף



עמוד זה נצפה: 565 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור