חיפוש באינדקס עסקים

עמוס תמם ומירי מסיקה מתכוננים לחורף

פורסם מאת: בתאריך: 15 אוקטובר 2012

עמוס תמם ומירי מסיקה מתכוננים לחורף. צילום: שי יחזקאלמירי מסיקה שנאלצה לרדת מהבמה, שבוע שעבר באמצע הופעה שלה כי לא הרגישה טוב הגיעה ביום ראשון (14.10) לאחר מנוחה לפגוש את עמוס תמם בסטודיו של צלם האופנה שי יחזקאל, לרגלצילומי קמפיין החורף של רשת ml.

עמוס הפגין מקצועיות כשהתייצב ראשון על סט הצילומים בשעה 7:00 בבוקר, למרות שערב קודם עסק בחזרות אחרונות להצגת "קזבלן" בכיכובו, עד השעות הקטנות של הלילה, ואילו מסיקה התייצבה במקום כמה דקות אחריו כשהיא מלאה באנרגיות חיוביות, לאחר מנוחה.

 עשו מנוי למגזין הדליין

בסט הצילומים דאגו לקרר היטב את הסטודיו לפני בואם של הכוכבים, שכן השניים שהצטלמו בבגדי חורף כולל מעילים, שכבות, צעיפים ועוד,  ביום שמש ישראלי חם ולח.

בזמן ההכנות לצילומים, סיפרה מסיקה לעמוס על ההכנות לקראת הופעתה בפסטיבל הפסנתר יחד עם הקולגה קובי אפללו וסיפרה כי לאחר מכן היא תפנה את כל צומת ליבה לסיבוב ההופעות שלה בארצות הברית ובסין. מסיקה נבחרה מבין כל השגרירויות בעולם להופיע בתוכנית טלוויזיה הפופולארית ביותר בסין עם שיר שלה בעברית לרגל ראש השנה הסיני.

 

מסיקה ציינה כי היא לא יודעת איך תעביר את מסע ההופעות רחוק מבתה הקטנה. עמוס מצידו דאג לפרגן לה ובהפסקת הצהריים בזמן שמירי "נחה" ביקש ממנה שתחזור על השיר שתשיר בסין בשבילו והיא זימרה  בקולי קולות להנאת הצוות על הסט. עמוס מצא בין ההפסקות זמן לשנן את ערימות טקסטים להצגת "קזבלן".

לקראת סיום הצילומים הגיע אבי מלכה אל הסט והפתיע את מירי עם מזוודה מלאה פריטים מהקולקציה החדשה, שתתאים למסע ההופעות שלה בחו"ל. גם את עמוס לא שכח מלכה והעניק לו 3 חליפות לאירועי הפרמיירה שיתקיימו בסמוך להעלאת ההצגה החדשה. העיקר שיהיה בהצלחה…

עמוס תמם ומירי מסיקה מתכוננים לחורף. צילום: שי יחזקאל

עמוס תמם ומירי מסיקה מתכוננים לחורף. צילום: שי יחזקאל

עמוס תמם ומירי מסיקה מתכוננים לחורף. צילום: שי יחזקאל
עמוס תמם ומירי מסיקה מתכוננים לחורף. צילום: שי יחזקאל



עמוד זה נצפה: 418 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור