חיפוש באינדקס עסקים

רונן חן קולקציית אביב קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 8 אפריל 2014

רגע אחרי תצוגת האופנה "Origami Warriors" בשבוע האופנה גינדי תל אביב שפתחה את חגיגות 20 השנים להקמת בית האופנה הנושא את שמו, משיק מעצב האופנה רונן חן את קולקציית אביב-קיץ 2014.

בקולקציה ניתן למצוא ניגודים חדים, כשמחד צבעוניות מתפרצת ודפוסים מלאי חיים ומאידך מונוכרומטיות רגועה, מינימליזם וקווים נקיים. חן מאזן בין אלו לאלו תוך שהוא שומר על כתב ידו הייחודי ומלא התחכום.

הקולקציה נחלקת למספר קבוצות:

Eternity: קבוצה לעונת המעבר בהשראת קווי המתאר האורבניים, המתמקדת בדרך בה קווים נקיים בצבעים בקונטרסטים חדים יוצרים אפקט ויזואלי שובה עין. קיים ניגוד בין הקווים החדים והגיאומטריים לבין הבדים הנשפכים והגזרות המשוחררות והפשוטות למראה כמו בשמלת טי-שירט בקולור-בלוק, שמלת גופיה מקסי בקווי זיג-זג ופריטים נוספים, כולם בצבעוניות של שחור ואבן.
קולקציית אביב קיץ 2014 צילום: אלון שפנסקי
Lipstick: קבוצת מעבר נוספת בצבעוניות שמחה של ורוד/קורל עז משולב בחום ובניוד. שמלות חולצה וגופיה בגזרות רפויות לצד מכנסי סקיני וחצאיות עיפרון בצלליות צמודות ומחמיאות, קולור בלוק גיאומטרי בסריגים לצד דפוסי נחש עליזים בפריטי שיפון אווריריים המשדרים רמז של מתיקות נשית.
קולקציית אביב קיץ 2014 צילום: אלון שפנסקי
Stardust: מערבולות כוכבים שמימיות וטקסטורות בשיש נתנו את השראתם לדפוסים בקבוצה זו, המשולבים עם צבעוניות של קרם וחאקי. בקבוצה זו מגוון פריטים המציגים קז’ואל אלגנטי ומשלבים בין סריג לאריג כמו שמלה בחיתוכים א-סימטריים מסריג ויסקוזה שחלקה התחתון שיפון נוזלי מפוסל.
קולקציית אביב קיץ 2014 צילום: אלון שפנסקי
Summer breeze: ימים ארוכים של קיץ על החוף, שמיים ללא ענן, גלים קטנים וקצף של ים, ארטיק קרח לימון, שקיעות בגוון אפרסק, עור שזוף ורגליים יחפות הופכים בקבוצה זו לאוסף של טופים קיציים מסריגים דקיקים בשטיפת דה-גרדה בגווני פסטל ביחד עם מכנסיים או חצאית בדפוס עדין עם כיווצים מפתיעים, שמלות מקסי עתירות שיפון וכיווצים, טוניקות גופיה במראה אוברסייז ומכנסי סקיני ג’ינס בשטיפה כחולה עדינה.
קולקציית אביב קיץ 2014 צילום: אלון שפנסקי
Blue lagoon:  דמיינו את הרעש של טיפה הפוגעת בבריכת מים, ותקבלו קבוצה במראה מינימליסטי, נקי ומדויק בצבעים של כחול רויאל ושחור. שמלות אוברסייז בגזרות טרפז המשלבות סריג ואריג, שמלות קטנות בקווים קרובים לגוף בחיתוכים גיאומטריים, חצאיות בלון מפתיעות ופריטים משלימים שהם חובה בכל ארון כמו עליונית ומכנסיים שחורים אלגנטיים.

Silver cloud:  אוסף של פריטים באפור שמימי ודפוס שהוא עננים של קיץ, שיש או כספית נוזלית. בדי השיפון האווריריים מרפרפים על הגוף בגזרות אוברסייז נהדרות כמו בחולצת מעטפת ארוכת שרוול, שמלת גופיה באורך הברך, טוניקה בגזרת טי-שירט ועוד.
קולקציית אביב קיץ 2014 צילום: אלון שפנסקי

קולקציית אביב קיץ 2014 צילום: אלון שפנסקי

את קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף אביזרים רחב של תיקים, צעיפים וחגורות, חלקם מיובאים וחלקם בעיצוב רונן חן, נעליים וסנדלים של המותג השבדי Vagabond ותכשיטים של אאורה וסאשה.

להשיג – 17 חנויות רונן חן.

 



עמוד זה נצפה: 438 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור