חיפוש באינדקס עסקים

מחליפות את הסטילטו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 אוקטובר 2011

עקבי צ’אנקי- בקולקציית החורף של מותג ההנעלה הבינלאומי AEROSOLESכל אישה יודעת כי נעלי העקב משווים לנו מראה נשי ומפתה, ושילובם של עקבי הסטילטו לאאוטפיטים השונים במלתחה שלנו רק משדרגים ומשווים לנו מראה טרנדי ונשי במיוחד.
אך לא כולן מתפתות לחוסר הנוחות שבעקבי הסטילטו, למרות המראה הנשי והסקסי.
חלופה מצוינת ולא פחות נשית מציעים עקבי הצ’אנקי. מדובר בעקב רחב בעל מאפיינים דומים לעקב הסטילטו: מוסיף גובה רב, אך יחד עם זאת נוח להליכה ממושכת.

עקבי צ’אנקי- בקולקציית החורף של מותג ההנעלה הבינלאומי AEROSOLESעקבי הצ’אנקי הינם הגרסה היומיומית והנוחה יותר של עקבי הסטילטו הדקיקים: הם גבוהים, נשיים, משווים מראה מאורך וצר, אך יחד עם זאת עבים יותר, חזקים יותר וכתוצאה מכך גם נוחים יותר.

בקולקציית החורף של מותג ההנעלה הבינלאומי AEROSOLES, מטים אוזן קשבת לצרכי האישה ומציגים מגוון רחב של נעליים בעלי עקב צ’אנקי לנוחות מרבית, אך יחד עם זאת גם מאפשרים לה להראות טרנדית ואופנתית.

עקבי צ’אנקי- בקולקציית החורף של מותג ההנעלה הבינלאומי AEROSOLESנעלי AEROSOLES ככלל מתאפיינות בנוחות בלתי מתפשרת, הודות למבנה הסוליה ורפידת הנעל. הסוליה של כל נעלי המותג הינה סוליה רכה וגמישה במיוחד, אשר מאפשרת קיפול מקסימאלי בעת ההליכה. כמו כן, רפידת הנעל הינה אווירודינאמית ורכה המקנה לכף הרגל תמיכה ונוחות בעת הליכה ועמידה ממושכת. גפת הנעל עשויה עור איכותי ורך, בעלת אימום נוח. אם כך, נעלי AEROSOLES מציעים עבורכן את השילוב המנצח של נוחות ואופנתיות. 
 



עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור