חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער בחורף – טיפים חשובים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 נובמבר 2010

 

עיצוב שיער בחורף - טיפים חשובים - אבי עונהאנשים רבים חושבים שלא צריך להיות הבדל בין טיפוח השיער ועיצוב השיער בחורף לבין שגרת הטיפול לשיער בקיץ. טעות. בחורף השיער אמנם לא סובל מחשיפה לשמש או למי ים ובריכה אך הרוחות החורפיות עלולות לייבש את השיער וגם את הקרקפת. לכן יש צורך להוסיף לשגרת טיפוח השיער חומרי הזנה מתאימים. בחורף אפשר להוריד את תכיפות החפיפות ולא חייבים לחפוף כל יום, אפשר לרדת לשלוש פעמים בשבוע. עדיין יש להקפיד על מוצרי שיער נכונים שיטפלו בשיער ויגנו עליו מפני מזג האוויר היבש של החורף. מסיכת הזנה טובה, סרום טיפולי או שמן הופכים להיות חלק משגרת הטיפוח שלך.
חשוב לייבש את השיער לפני שיוצאים החוצה ולא לצאת עם שיער רטוב כיון שהייבוש הטבעי במזג האוויר החורפי עלול לפגוע בחיוניות השיער.
כשמשתמשים בפן או מחליק קרמי חייבים למרוח על השיער חומר הזנה או שמן הזנה מתאים על מנת להגן עליו מפני החום המרוכז.
עיצוב השיער לחורף 2010/2011 הוא בעל קוים נקים וקלאסיים ובגווני שיער חמים. מעצב השיער שלך יכול להתאים לך תספורת נכונה ומוצרים המתאימים לשיערך, אז כדאי להתייעץ איתו. למעוניינות בעיצוב שיער בתל אביב – אני מזמין אתכן לייעוץ אישי.
לסיכום: תספורת טובה לפני תחילת העונה תאפשר לך לשמור על מראה שיער מסודר למשך זמן כשכל מה שתצטרכי לעשות הוא לשמור על בריאות השיער. התספורת הנכונה תשמור על מראה השיער בשבילך.
שאלי את מעצב השיער שלך וקבלי טיפים מקצועיים לשמירה על עיצוב השיער שלך ותיהני.

עיצוב שיער בחורף – טיפים חשובים.
באדיבות: מעצב השיער – אבי עונה.



עמוד זה נצפה: 471 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור