חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב גבות והדגשתן באיפור קבוע – מיטל שמשי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 יולי 2011

עיצוב גבות והדגשתן באיפור קבוע - מיטל שמשיהגבות שלך יותר חשובות משנראה לך. הן לא סתם שורה של שיער שצומח מעל העיניים אלא גורם מרכזי המשפיע על מראה הפנים שלך. עיצוב גבות נכון, כזה שיתאים למבנה העיניים ומבנה הפנים מאיר את פנייך, מדגיש את הבעת העיניים ומעניק לך מראה נשי ומטופח.

כל אחת יכולה לקחת פינצטה ולמרוט לעצמה או לחברותיה את הגבות. מריטת גבות עצמית אינה עיצוב גבות. פעמים רבות אנו נתקלים בנזקים שנגרמו עקב מריטה עצמית לא מקצועית של הגבות. קרחות, חוסר הרמוניה והתאמה בין גבה אחת לשנייה, קו גבה שבור או עקום וכדומה. רק אחרי שתעברי עיצוב גבות מקצועי תוכלי להבין את ההבדל ולהעריך את חשיבות הגבות שלך למראה הפנים הכללי שלך.

הכלל הוא שהתאמת עיצוב הגבות צריכה להיות אישית, כל אחת בהתייחס למבנה פניה ועיניה ולכן יד מקצועית נדרשת על מנת לקבל את הקו האולטימטיבי לגבות שלך עבורך.

מיטל שמשי מתמחה בעיצוב גבות והתאמתן לכל לקוחה ומבנה פניה. בלי להגזים, עיצוב גבות נכון יכול לגרום לך להיראות עשר שנים צעירה יותר.

ההתמחות של מיטל כוללת הדגשת הגבות באיפור קבוע, מה שמאפשר לתקן את מבנה הגבות ולהעניק לך גבות מושלמות. נשים רבות סובלות מקרחות בגבות, מחסור בשיער בגבות, או שאין להן גבות כלל. הסיבות לכך מגוונות, אם זה בגלל מריטת יתר של הגבות או אפילו נסיבות רפואיות הגורמות לנשירת שיער הגבה. במקרים של קרחות בגבות, גבות שנמרטו יותר מדי ואינן צומחות עוד ובמקרים נוספים – הטיפול היעיל ביותר הוא הדגשת הגבות באיפור קבוע במקצועיות שמשאירה אותך עם גבות שנראות הכי טבעי שאפשר ומעוצבות בשלמות.

בתמונות ניתן לראות את ה"לפני" וה"אחרי" של עיצוב גבות מקצועי והגדשתן באיפור קבוע. מיטל שמשי, מומחית להגדשת תווי פנים לוקחת אותך ממצב של "אין גבות" או של גבות חסרות, אחת קצרה ואחת ארוכה, קרחות וחוסר סימטריה לגבות מושלמות שיעניקו לך מראה מטופח ויפה – וברוב המקרים צעיר יותר.

גם את יכולה ליהנות מגבות מושלמות, מראה מטופח ונשי ומבע עיניים צעיר, רענן וסקסי, אז למה להתפשר על מראה גבות חובבני? תני למיטל שמשי לדאוג לגבות שלך. 
לפרטים נוספים ותיאום פגישה: 052-3944971



עמוד זה נצפה: 703 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור