חיפוש באינדקס עסקים

דלית לוי – קורס הלחמת ריסים ברחובות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ספטמבר 2010

דלית לוי - קורס הלחמת ריסים ברחובותהפרטים הקטנים הם אל שעושים את ההבדל. הפרטים הקטנים כשהם משתלבים יחד יוצרים את השלם. היופי השלם שלך מורכב מהפרטים הקטנים: מהעור החלק, מהשיער המטופח, מהאיפור המוקפד, מהציפורניים המטופחות ואפילו מעפעוף ריסייך. ריסים ארוכות מוסיפות להבעת העיניים ומוסיפות ליפי הפנים ככלל. ריסים צפופות יוצרים מסגרת מחמיאה לעיניים. הפרט הקטן הזה משלים את מראה פניך ומוסיף ליופייך המון.

כולנו שמענו כבר על סלסול ריסים, צביעת ריסים, איפור ריסים. לאחרונה התבשרנו גם על הלחמת ריסים. הלחמת ריסים היא תהליך הדומה לתוספות שיער. קווצות ריסים מולחמות ומודבקות למקומן, בצמוד לקו הריסים על מנת להעניק לך את המבט המצועף המושלם.

הלחמת ריסים הוא ענף חדש יחסית בתחום טיפוח היופי והפוטנציאל שלו עדיין לא מוצה. אם את מעוניינת בהלחמת ריסים כלקוחה ודאי שאת השירות מציע לך מי שעבר הכשרה מתאימה ויש לו או לה את הידע המקצועי לעשות זאת מבלי לגרום לך לנזקים (נשירת ריסים, התקרחויות וחלילה אפילו דלקות). אם את מתעניינת בלימודי הלחמת ריסים כבעלת מקצוע הרוצה להציע שירות ייחודי זה ללקוחותיה, אם את רוצה להציע ללקוחותיך הלחמת ריסים ליצירת ריסים צפופות, מעובות ארוכות ומפתות להדגשת העין ומבט מהפנט, את חייבת לשים לב אצל מי את לומדת.
בדקי היטב שקורס הלחמת הריסים מועבר על ידי מדריכה מנוסה. ודאי שיש לבית הספר בוגרות מרוצות, שאלי שאלות וקבלי תשובות. למי שרוצה ללמוד הלחמת ריסים ברחובות או באזור השפלה מומלץ להגיע לנייל אקדמי המנוהל על ידי דלית לוי, מקצוענית ממדרגה ראשונה בתחום ולקבל פרטים נוספים.



עמוד זה נצפה: 392 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור