חיפוש באינדקס עסקים

סיפור אהבה חדש הנשיקה האסורה שמגיעה אחרי קסם,

פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011

קאשרל פותחת פרק חדש באגדה של אמור אמור, עם סיפור אהבה חדש ומשיקה את הבושם החדש לאישה אמור אמור פרובידן קיס –  "הנשיקה האסורה" שמגיעה אחרי קסם, התמימות והטוהר של הרגעים הראשונים.
אמור אמור פורבידן קיס מוסיף צד של מסתורין, תעוזה וחושניות. זהו סיפור של אהבה אסורה בין גיבורה מרדנית וילד רע, לכל נערה שאי פעם שברה את הכללים והתנהגה בחוסר היגיון. הם נמשכים זה לזו, נכנעים לפיתוי ומתמכרים התשוקה.
הרמיזות הראשונות של הנאה חושנית מאפשרות להם, יחד, לחשוף את עצמם האחד בפני השנייה. ותחת כל זה נמצאת ההבטחה של נשיקה אסורה…
ניחוח הבושם:
בושם פרחוני-אוריינטאלי בניחוח משכר ומענג, עם תווים מרכזיים של וניל חושני, ובעל אופי תמים עם רמיזה של סכנה.
אמור אמור פורבידן קיס – בושם של אהבה, לוהטת יותר מאי פעם. בושם של משיכה ופיתוי שקשה לעמוד בפניהם עטופים במסתורין.
משב של מנדרינה ואשכולית מרעננות מצהיר על אופי הבושם. בלב הבושם, נגיעה של מושק לבן, מעוררת התפרצויות עליזות, שטופות שמש של פרחי פלומריה ריחנית {פיטנה}, בזמן שאדמוניות לבנות עדינות מזכירות את ניחוח האהבה.
יחד עם זאת, הבושם מרמז גם על משהו אסור עם התווים העשירים יותר, הנועזים יותר כמו הצמד שובה הלב של קפה ווניל שחור. הבחירה הנועזת והנדירה הזו בבושם לאישה רק מוסיפה להתמכרות המתלקחת על ידי נגיעה מרדנית ושובבה של גרגיר פלפל ורוד. 
עיצוב הבקבוק:
כמו הנשיקה האסורה הלוהטת, כל צד בקופסה ובבקבוק משקף את הורד האדום, סמל התשוקה, ואת "טעם העבירה".
הורד שעל הקופסה, אותו לא ניתן להכניע, נראה כמו מתפרץ מתוך המסגרת. שובה לב ומשכר יותר מאי פעם, כאשר מעבר הצבעים ההדרגתי בין אדום לשחור גורם לעלי הכותרת הנלהבים של הפרח לפרוח במלוא הדרם; חרוז אחד ויחיד של משיכה אסורה, או של רגש טהור, תלוי מוכן ליפול מטה.
הבקבוק המודרני, המעוצב, האטום משקף את הסגנון החדש של הנשיות. על הזכוכית המקומרת ורד מטפס בוהק, עם מעגל אינסופי של פרחים סבוכים היוצר כתובת קעקע מנצנצת. פקק הארגמן מעל הספירלה המתכתית הכסופה, נראה כמו מציע שיקוי אהבה, זהו האדום הלוהט של אהבה נצחית המתאחד עם השחור המבריק של מרד הנעורים.

אמור אמור פרובידן קיס



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור