חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל דרמה ג’נס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2008

ד"ר מרינה לנדאו דרמטולוגית ישראלית בעלת שם עולמי: "בשנים האחרונות מתברר תפקידה של הסביבה הבין תאית בכל הקשור לתפקוד ושגשוג תאי העור. ע"י העשרת הסביבה הטבעית של התא ניתן לשפר את תפקוד תאי העור". בקונגרס העולמי לדרמטולוגיה שהתקיים בבואנוס איירס, באוקטובר 2007, הציגו מעבדות לוריאל לראשונה את החיבור הביולוגי בין מולקולת ה-Pro-Xylane™ לחומצה ההיאלורונית. סדרת דרמה ג’נס כוללת: קרם יום SPF 15, קרם לילה אינטנסיבי, סרום מרוכז וקרם עיניים. את קמפיין דרמה ג’נס מובילה שחקנית הקולנוע פנלופה קרוז, הפרזנטורית של לוריאל. לרגל השקת סדרת דרמה ג’נס המיועדת לנשים בגילאי 30 – 45, עשור ה-ג’אגלינג.

פנלופה קרוז - לוריאל


הכל מתחיל בסביבה התאית
התא הוא יחידת המבנה הבסיסית הקטנה ביותר בגוף האדם, היוצרת את הרקמות החיות בגופנו. כל תא פועל כמערכת עצמאית המכפילה את עצמה, ממחזרת, "מאחסנת" אנרגיה והמסוגלת להתחדש או אפילו להרוס את עצמה.יחד עם זאת, מערכת התא איננה יושבת בחלל ריק והיא תלויה בסביבה התאית שלה, לכן כל הפעולות העיקריות של חילוף החומרים הקשורות ישירות לתא מתקיימות באופן מלא רק במצב של סביבה חוץ תאית אופטימאלית.
רכיבי המפתח בסביבה הבין תאית –  GAGs (גליקוז אמינו גליקנים)
ה- GAGs הינם רכיבים עיקריים בתשתית העור, וקשורים ישירות לרמת החיוניות שלו. מעבר לתרומתם בכל הנוגע לשימור ומילוי התאים, הם משפיעים גם על זרימת חומרי התזונה החיוניים לפעולות המטבוליות של התאים. אולם, עם הגיל, חלה ירידה בכמות רכיבי ה- GAGs, דבר המפר את האיזון של חילופי חומרים בתוך התא ומחוצה לו. לדברי ד"ר מרינה לנדאו דרמטולוגית ישראלית: "בשנים האחרונות מתברר תפקידה של הסביבה הבין תאית בכל הקשור לתפקוד ושגשוג תאי העור. חלקיקים קטנים הנמצאים בסביבת התא משמשים להעברת אותות בין תאי העור החיוניים לתפקודו התקין של התא. על ידי העשרת הסביבה הטבעית של התא בחלקיקים אלה, ניתן לשפר את תפקוד תאי העור". לפיכך, הפעילות התאית תלויה באיכותה של הסביבה החוץ תאית. כאשר המטרה היא לשמר את נעורי העור. אין זה מספיק לנסות להשפיע רק על הפעילות התאית, חיוני להתמקד גם בסביבה של תאי העור.
מעבדות לוריאל פיתחו לראשונה את  DERMA GENESE- סדרת טיפוח לעור הפנים המשלבת בין מולקולת ה- Pro-Xylane™ (זוכת פרס "מרי קלייר") והחומצה ההיאלורונית המסייעים ליצירת סביבה התומכת בתאים חדשים, נלחמים ברדיקלים חופשיים ומווסתים את רמת הלחות בעור
מולקולת Pro-Xylane™
רכיב אנטי אייג’ינג פעיל, פיתוח בלעדי של מעבדות לוריאל המבוסס על "מדע ירוק". מופקת מפחמימת Xylose (קסילוזה) שמקורה מעץ האשור שבמערב אירופה. "מדע ירוק" מבוסס על 2 עקרונות עיקריים: חיסכון באנרגיה ובחומרים מגיבים. ידידותי לסביבה, מתכלה בקלות, אינו מצטבר בגוף ואיננו רעיל לסביבה. באמצעות גירוי סינתזת ה- GAGs, פועל ה- Pro-Xylane™ כדי ליצור סביבה תאית אופטימאלית. מולקולה בעלת פעילות אפידרמלית ייחודית, המגבירה את נוכחותם ופעילותם של קולטני CD 44 (פרוטאין הקשור אל קרום התא), המאפשרים לחומצה ההיאלורונית להיצמד אל התאים ולהבטיח שמירה על רמת לחות נכונה ויעילה בדרמיס ובאפידרמיס כאחד.
חומצה היאלורונית
מולקולה פשוטה הנמצאת באופן טבעי בעור והאחראית על לחות ומלאות הדרמיס, הודות ליכולתה לשמור על נפח מים גבוה (עד פי 1000 ממשקלה). החומצה ההיאלורונית ממלאת תפקיד חשוב בשימור הרשת החוץ תאית, באמצעות עידוד סינתזת הקולוגן, וויסות רמת הלחות בעור. בנוסף, היא פועלת נגד רדיקלים חופשיים ומפחיתה את כמות החומרים התוקפנים המחמצנים בעור.
התוצאה – שילוב מנצח של מרכיבים
כאשר תאי העור נתונים בסביבה מוחלשת, הם מאבדים מחיוניותם, קצב התחדשות שלהם מאבד מיעילותו ואורך חייהם מתקצר בהרבה. באופן זה, שילוב החומרים יוצר השפעה ישירה על חיוניות התאים. נוכחותן של 2 המולקולות בסביבה הבין-תאית הכרחית במטרה לעקוב אחר השפעותיהם על רמת החיוניות של התאים. החיבור הביולוגי בין Pro-Xylane™ וחומצה היאלורונית ממריץ ומעודד פעולה ייחודית ומשלימה בסביבה הבינתאית. המולקולות עובדות בסינרגיה עם העור, הן מגרות ומחזקות את הפעילות המטבולית בתאים ומאפשרות להם לשמור על חיוניותם למשך זמן ארוך יותר ובכך מסייעות ביצירת סביבה בין-תאית  התומכת בתאים חדשים למראה צעיר יותר.
תוצאות בדיקת מעבדה
מתוצאות בדיקה אשר בחנה את רמת החיוניות של התאים בסביבה מוחלשת עולה כי 2 רכיבים פעילים אלה ממלאים תפקיד מכריע. אחרי 48 שעות, הפעילות המטבולית של התא מוגברת (+25% על ידי Pro-Xylane™ ו- 30%+ על ידי חומצה היאלורונית) ויש גדילה במספר התאים (18%+ על ידי Pro-Xylane™ ו- 14%+ על ידי חומצה היאלורונית) בהשוואה לסביבה מוחלשת.

 

מעבדות לוריאל - מוצרי קוסמטיקה דרמה ג’נס


מוצרי סדרת דרמה ג’נס:
קרם יום SPF 15
מסייע בהגנה מפני קרני ה- UV האחראים להזדקנותו המוקדמת של העור. קרם מלחח המכיל פנינים ורודות ומעניק לעור הפנים מראה אחיד. העור הופך רווי בלחות ומתוח יותר. מרקם בעל ניחוח פרחוני ורענן המעניק לעור מגע משיי וטבעי. אופן שימוש: יש למרוח כל בוקר את דרמה ג’נס יום על הפנים והצוואר. משמש בסיס אידיאלי לאיפור.
קרם לילה אינטנסיבי
מחדש, מותח ומרגיע. מסייע בהתאמת הקצב הביולוגי של העור במהלך הלילה, כאשר ההתחדשות היא אינטנסיבית יותר מאשר במהלך היום. מועשר בתמצית אצות להגברת התחדשות התאים. אופן שימוש: יש למרוח את דרמה ג’נס לילה כל ערב על עור הפנים והצוואר.
קרם עיניים
מכיל סיליקון ג’ל על בסיס מים, המותאם במיוחד לעור העדין שמסביב לעין למניעת היווצרות קמטים ועיגולים כהים מתחת לעיניים. אופן שימוש: יש למרוח את דרמה ג’נס עיניים בכל בוקר וערב בטפיחות קלות על אזור העיניים.
סרום מרוכז
מרקם נוזל עשיר וייחודי, המכיל פי 100 כמות של חומצה היאלורונית מאשר במוצרים האחרים בסדרה. הסרום מועשר בסיליקון הידרופילי (סופח מים), המעניק לעור מראה זוהר. אופן השימוש: מיועד לשימוש יומיומי בבוקרערב, יש למרוח את סרום דרמה ג’נס על עור פנים נקי לפני קרם יום ואו קרם הלילה.
טיפה אחת מספיקה לכל שימוש!


עמוד זה נצפה: 615 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור