חיפוש באינדקס עסקים

עור יבש – לא רק בגלל הקור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 פברואר 2009

 

ד"ר אסתר קורן, הבעלים של המכון לקוסמטיקה מתקדמת "מדע וחן" בכרמיאל, מסבירה על הסיבות המובילות לעור יבש, דרכי הימנעות וטיפול נכון.

"עורנו הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו שקשור לסביבה החיצונית ולפנימיות הגוף. באופן כללי סוגי העור הבסיסייםעור יבש - לא רק בגלל הקור מתחלקים ליבש, שמן ורגיל. עור הפנים החשוף ביותר לשינויים החיצוניים המתקיימים כל יום במשך כל השנה ומושפע ממזג האוויר המשתנה, מצב הבריאות האישי, זיהום האוויר והסביבה והמזון אשר ממנו אנו ניזונים. יכולים להיות לאדם אחד סוגים שונים של עור במהלך החיים: רגיל בילדות, שומני בנעורים, מעורב במשך מספר שנים ויבש בעת זקנה.
רצוי להיות קשובים לשינויים אלה ולזרום איתם ומומלץ אף להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת בנוגע לטיפול בעור וכמובן להשתמש אך ורק בתכשירים המתאימים לסוג העור שלך. מוצרים שאינם מתאימים לסוג העור עלולים לגרום נזקים לא מבוטלים.
עור יבש הוא סוג של עור בו פעילות בלוטות החלב נמוכה מהרגיל. יש מעט מאוד יצור של שומן על עורי באופן טבעי ולכן העור מאבד מהר מאוד מהלחות שלו ומתייבש. העור היבש הוא עור דק עם נקבוביות סגורות או כמעט סגורות. סוג זה של עור עלול להראות חסר חיים עקב חוסר ברק טבעי ומקומט אם לא מטפלים בו נכון.
היתרונות בסוג עור יבש הם שכמעט ואין פצעים, מיליומים וקומודונים שחורים ולמעשה אין את הבעיות הנוצרות בעקבות עודפי שומן. החסרונות הנובעים מסוג עור יבש הם שמטבעו העור מתקמט בקלות רבה יותר, הוא חסר גמישות, שכבת העור דקה בדר"כ ויש להוסיף לו לחות מספר פעמים ליום, כל השנה.
הדרכים המומלצים לטיפול בסוג עור יבש:

  • שתייה מרובה של מים – הקפדה על שתיית מים מרובה תסייע להשגת מראה עור מלא חיים. כאשר השכבות הפנימיות של העור רוויות במים, העור נראה קורן יותר ואפילו הקמטוטים נראים פחות עמוקים.
  • מומלץ להקפיד לנקות את עור הפנים מידי יום תוך שימוש בחלב פנים או מי פנים (גם סבון מיוחד לעור יבש יעשה את העבודה).
  • יש להימנע משימוש בסבונים המכילים גרגרים העלולים לשרוט את העור וגרום לשריטות. יש להשתמש בתכשירי ניקיון ורחצה עדינים המוסיפים לחות ולא מייבשים.
  • מומלץ להשתמש בקרם לחות המשלב מקדם הגנה של 15-20 SPF מסוג ה-SUN BLOCK בכל עונות השנה.
  • קרם לילה איכותי להזנת העור ושימוש בסרום או קרם עיניים באופן קבוע יסייעו לך לשיפור מרקם העור ויחדירו לחות חיונית תוך כדי מזעור היווצרות קמטים.
  • מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית, השקעה בכך תעניק לכם מראה של עור בריא ומלא חיים.

אני מאמינה שעור בריא הוא תמיד עור יפה גם בלי מייק-אפ.

ד"ר אסתר קורן היא הבעלים של המכון לקוסמטיקה מתקדמת, איפור מקצועי והצרת היקפים "מדע וחן" בכרמיאל.

כתבות קוסמטיקה וטיפוח קודמות
הבושם החדש של כריסטינה אגילרה הבושם החדש של כריסטינה אגילרה אסתי לאודר - קרם עיניים חדשני אסתי לאודר – קרם עיניים חדשני
בראש – פורטל יופי ישראלי 



עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור