חיפוש באינדקס עסקים

עובדה- זו התקופה הכי יבשה בשנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 ינואר 2015

קרם לחות לפנים או לידיים אמנם שגרת הטיפוח שלנו, אולם במצבים או בגילאים מסוימים, הוא כבר לא מספיק. טיפולי החדרת לחות אינטנסיביים הופכים פופולריים יותר ויותר. מה עושים כשהיובש משתלט וכל קרם עתיר לחות כבר לא עוזר?

יצאנו לבדוק:

מרקם עור שהופך יבש, יכול להופיע בדרגות שונות של יובש, עם או ללא סדקים. היובש נגרם הן בשל תנאי מזג האוויר, כמו בעונה זו למשל, והן בשל ירידה ברמת החומצה ההיאלורונית בגופנו. הטיפול השגרתי בעור יבש, הינו מוצרי לחות יומיומיים, מסכות והזנה וכיו"ב,  אך לכל כלל יש יוצא מן הכלל וכן, יש מצבים בהם מצב היובש עולה שלב ומחמיר. באילו במצבים  יש לנקוט בדרכים טיפוליות אחרות?.
יובש מוגזם יגרום לתחושת צריבה, אדמומיות,  ורגישויות. כשמדברים על עור, הכוונה הינה גם על עור הצוואר, הידיים והרגליים. כל האזורים סובלים עם השנים מירידה טבעית בייצור הקולגן והחומצה ההיאלרונית , שהינם אחראים על האלסטיות ואגירת הנוזלים ובכך מונעים יובש. אך עם הגיל  יורד ייצור הקולגן והחומצה ההיאלרונית  והעור מאבד משכבת ההגנה והופך חשוף יותר לבעיות יובש חריגות. ללחות יש תפקיד חשוב כדרך חיים יום יומית. כאשר העור לח ומשומן, באפשרותו לתקן את עצמו ולהרגיע עצמו מידית ואף להוריד את קצב התייבשותו.
ד"ר אלכס אלטס, מומחה לרפואת עור, מסביר כי המצבים  הללו גורמים לייצור מוגבר של רדיקליים חופשיים, אשר גורמים לניוון התאים ופירוק הסיבים האחראיים על גמישות ומיצוק העור, ועל כן נפגעת האלסטיות והגמישות שלו.  עם הגיל, ממילא חלה ירידה ברמת החומצה ההיאלורונית בגוף, ועורנו הופך לפגיע יותר לנזקי החמצון (עד גיל 40 אנו מאבדים כחצי מהחומצה ההיאלורונית הטבעית שלנו, וכל עשור נוסף מאבדים עוד 6%.  היובש בעור הנו  תחילתו של מעגל ’קסמים’,  שכן, ככל שהעור  יבש יותר, כך הוא  הופך להיות הרבה יותר פגיע, שברירי, אפור ועייף, ובכך התופעות רק מחמירות והופכות לשכיחות במיוחד.
קרם לחות, מבין הטובים בתחום תכשירי המדף אינו עוזר לעור להחלים מבעיות היובש שלו.
מה השלב הבא? ביוטי סטילאג’ הזרקות נשים
טיפולים אינטנסיביים ביתיים:  
להשבת הלחות שאבדה מבוססים על רכיבים שונים, בין הטיפולים המוכרים והבולטים בתחום נעשה שימוש בחומצה ההיאלורונית. דוגמא לכך היא מסכת ה-Softfil, זו מסכת החומצה ההיאלורונית שבאמצעותה ניתן לרענן את העור והמראה שלו יהפוך מוצק וזוהר יותר רק באמצעות הנחת המסכה על הפנים. היא מונעת את תגובות העור כמו צריבה או נפיחות ואף מוסיפה מרקם לאפידרמיס. אך במידה וכבר מאוחר מדי, יש לגשת לרופא עור ולהיוועץ לגבי הטיפול הנכון להבראת העור שהתייבש ולא ניתן להצילו שוב. הרי קרו מקרים שבהם הטראומה שהעור עבר, פגעה בו כל כך עד כדי שמנעה ממנו להירפא.   המסכה הינה לשימוש ביתי.
טיפולי החדרת מרכיבי לחות באמצעות מכשור טכנולוגי :
כדוגמת מכשיר "אינפיוז’ן" – המאפשר טיפול אסתטי ייחודי לפנים ולגוף, שאינו כולל שימוש במחטים. במהלך הטיפול מוחדרים לתוך העור ויטמינים, מינרלים, חומצה היאלרונית וקומפלקס של חומצות אמינו .
יתרונות הטיפול באמצעות האינפיוז’ן: בטוח ויעיל, תוצאות  מידיות נראות לעין, ללא זמן החלמה וללא כאב .
המכשיר מטפל במגוון רחב של טיפולים אסתטיים: חידוש קולגן , השבת לחות לעור , מיצוק  וכו. החל מהטיפול הראשון, פני העור יהיו מבריקים יותר והעור ירגיש גמיש ,רענן וללא ספק זוהר יותר.
טיפולי מזותרפיה להחדרת לחות:
טיפולים מסוג זה אופטימליים להחדרת לחות, חומצה היאלורונית ואנטי אוקסידנט –  לשיפור האלסטיות והמוצקות שלו. טיפולים כגון : סטילאז’ הידרו – אשר מורכב ממיקרו זריקות מרובות עמוקות יותר או פחות, בהתאם למצב התייבשות העור.
הטיפול מבטיח שחזור החומצה ההיאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי ואיכותה נפגמת עם הגיל, מניעת הזדקנות והגנה על אזורים רגישים, שיפור הלחות, הגוון וגמישות העור, והענקת עור בוהק ויפה.
בנוסף לחומצה ההיאלורונית, משלבים מוצרי סטילאז’ נוגדי חמצון להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ולהאטת תהליכי הזדקנות.
 הטיפול מתבצע במרפאות רופאים בלבד.
תמונת ביוטי הזרקות סטילאג’


עמוד זה נצפה: 605 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור