חיפוש באינדקס עסקים

עדי נוימן מציגה: סתיו בניו יורק.

פורסם מאת: בתאריך: 20 אוגוסט 2015

עדי נוימן ההריונית ( בחודש מתקדם), הצטלמה לקמפיין החורף החדש של המעצבת אבישג ארבל. הצילומים נערכו בעיר ניו יורק בה מתגוררת עדי כבר מספר שנים. את הצילומים היפים צילמה הצלמת קארין בר, שהיא חברתה של עדי. במשך מספר סופי שבוע יצאו שתיהן למסע ברחובות ניו יורק, שם תועד ההיריון של עדי לטובת קמפיין החורף של ארבל.

מה בקולקציה?
 
שילובי בדים בטקסטורות שונות וחדשות, קולקציית ג’ינסים מעולה בשטיפות מגוונות וקרעים, הדפסי פרחים והדפסי פסים במספר גוונים, שלל שמלות ערב מוקפדות לצד שמלות אוברסייז ושמלות בגזרת A בסילואטות אווריריות ונונשלנטית.
 
העיצוב לחורף 2016 בסימן וורסטילי ונינוח , מבחר רב של פריטים המאפשרים אינטרפרטציה אישית לשלל הטרנדים של העונה המתכתבים עם הטעם האישי וארונה הפרטי של כל הריונית .
 
עדי נוימן בקוקלציה של אבישג ארבל
 
***הקולקציה מיוצרת ומשווקת במידות XS – XXL ומותאמת טכנית לגוף המשתנה בהריון .
 
Gold Mine: כסף, זהב, שמנת ולבן, שחור מתכתי ואביזרים מוזהבים הם חלק מהטרנד לחורף הקרוב ומכין אותנו לחגים שבפתח. העונה באנסמבל של נשיות רכה ומראה גברי הקלאסי עם טוויסט .
 
Denim Division: ג’ינס מנצח הוא must have לכל אישה, ובטח בתקופת ההיריון. קולקציית ג’ינסים מעולה הכוללת מכנסי ג’ינס בשטיפה מרוככת, בעלי רכות ומתיחה מקסימאלית, המאפשרים לגוף לנוע בנינוחות מרבית.  ג’ינס  Boyfriend בשטיפה בהירה וקרעים, ג’ינס סקיני מחטב הנמתח בהתאם לגדילה של הבטן והירכיים וחולצות ג’ינס קוליות .
 
Night Shift: חצאית מיני דמוי עור , קצר או ארוך, צמוד או רפוי ובעיקר נשי וסקסי. הסתיו, שבפתחו עונת החתונות תופס אותנו מוכנות למשמרת לילה. שילובי תחרות עשירות, רשת ושיפון, גדילים ורוכסנים מוזהבים בטקסטורות מתאימות לכל מידה ולכל לובשת .
 
All about knitwear: החורף יותר מתמיד הסריגים הרכים והנשיים במראה מרוכך נכונים לכל הריונית. החל מהקרדיגן הגדול והעוטף או מפונצו’ מרובע , בצבעי שחור, אבן ,אפור וכחול נייבי. הסריגים מתכתבים עם חטיבת הג’ינסים ועם קבוצת הבייסיק
 
Sportswear: פריטים בהשראה ספורטיבית, המותאמים ללבישה מבוקר עד ערב, מוסיפים וויב קולי ודינמי לארונה של כל הריוניות. מאדום אש אל השחורים המשולבים בפסים אפורים ממסע אחורה בזמן לשנות ה70. סוויטשריט פליז גדול ומחמם ומכנסי סיגר מרוחים הלקוחים מחופשת סקי ומעודכנים לחלוטין בשיק אורבני עכשווי .
 
Dress for success: פריט חובה בכל מלתחה הריונית. ככל שהבטן גדלה כך השמלה נראית יותר טוב. לבוקר או לערב, למשרד ולסופשבוע רגוע; עם קרדיגן גדול או ז’קט מחויט. שלל גזרות מעטפה , גזרות A-line , בדפוסים מגוונים ובצבעוניות מגוונת.
 
עדי נוימן מדגמנת אבישג ארבל
 
מידות :
 
חולצות ושמלות: S-XL; מכנסיים וחצאיות  XS- XXL.
 
עדי נוימן מדגמנת אבישג ארבל
 
עדי נוימן בבגדי אבישג ארבל


עמוד זה נצפה: 364 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור