חיפוש באינדקס עסקים

ראלף לורן לגברים – קולקציית חורף 2012

פורסם מאת: בתאריך: 22 נובמבר 2011

ראלף לורן לגברים קולקציית חורף 2012הקולקציה מאופיינת במראה המשלב מספר רב של שכבות וערבוב סגנונות כשבמרכזם ניתן למצוא את בד הקורדרוי המגיע במגוון רחב של פריטי לבוש כגון מעילים, חולצות ומכנסיים ובמגוון סגנונות עיצוב וצבעי אדמה כגון: חום, ירוק וצבע חאקי. אלמנטים של צווארוני פרווה , פריטי עור ולצידם פריטים המעוטרים בטלאים המציעים מראה עשיר ומתוחכם.  
Blue Label: בלו לייבל: ההשראה לקולקציית הגברים לסתיו-חורף 2012 מתחלקת ל-2:
1.
מראה הקאובוי:  בקולקציית החורף של חברת  Polo Ralph Lauren ניתן למצוא סגנונות רבים לקורדרוי, כשבמרכזם המראה מלוטש והמשופשף. המראה הדהוי מגיע באדרת סגנונות המאפשרים ללבוש הכול ביחד וכך להעניק מראה מוקפד. מראה הקאובוי מגיע בשלל סגנונות לדוגמא חולצות פלאנל משובצות, אריגים אינדיאניים והרבה פריטים בשילוב פראנזים.
2. Yale Club : מקור ההשראה לקולקציה נבע בעקבות הקולג’ היוקרתי YALE (ייל). ההשראה נבעה כבר בשנות ה-30 וה-40 בזכות הלבוש הייחודי של חברי הקולג’ שייצגו את הרוח הצעירה של אורח החיים בקמפוס.
ראלף לורן לגברים קולקציית חורף 2012בקולקציה זאת ניתן לראות ג’קטים וסריגים בסגנון ספורטיבי.
פריטי הסתיו-חורף המסורתיים עוצבו העונה בסגנון וינטג’ תוך שימוש בפרטים הקטנים וסילואט מודרני, לדוגמא: ווסטים, סריגים, בלייזרים, ג’קטים מצמר מיוחד, חולצות מכופתרות, חולצות פולו עם הלוגו המיוחד של קבוצת הרוגבי וכן לוגו הסוס המסורתי ב-2 גדלים.החיבור בין הלבוש הלא רשמי לרשמי יוצר שילוב שמנציח את אווירת הקמפוס הקלאסית המסורתית. 
BEDFORD ESTATE: מראה זה, אשר מוגדר כ"קלאסיקה אמריקאית", מאופיין בפרטי רטרו הלקוחים מהאייקונים הנצחיים. Ralph Lauren משתמש כאן בצבעים שקטים ו"מאובקים" (בז’, שמנת, צבעי פסטל דהויים וכו’). כמו כן, ישנו גם שימוש בהדפסי משבצות ומעוינים על מנת לתת לפריטים נופך שקט וסולידי.
השימוש בטקסטורה המתאימה מאפשר את העברת הסיפור בצורה המושלמת ביותר ללקוח.
לפי מראה זה, הפריטים הג’נטלמניים והמהודרים הם נחוצים אך לא על חשבון הניחוח הצעיר ולכן נראה המראה משלב את הקלאסיות הקז’ואלית לצד אופנתיות וטרנדיות בלתי מתפשרת.
ראלף לורן לגברים קולקציית חורף 2012בין פרטי הקולקציה: שילוב של עור וטוויד אשר מעניקים תחושת יוקרה והצהרה ייחודית, ג’קטים, אפודות, סריגים, חולצות מכופתרות, חולצות פולו ועוד. לצד הדגמים החדשים של הקולקציה לסתיו-חורף 2012 ממשיכים ב-Ralph Lauren   לחדש מדי עונה את דגם הדגל שלה- חולצות הפולו המסורתית. בחורף 2012 ניתן למצוא את חולצת הפולו בשלל צבעים ודגמים עם שרוול ארוך או קצר וכן דגמים נוספים מיוחדים לחורף זה לדוגמא: קפוצ’ון, מכנסיים וחולצות מכופתרות.

ACCESSORIES: למותג ליין רחב של אקססוריז מעור איכותי הכולל חגורות, תיקים, נעלי מוקסינים בשלל צבעים חזקים ובצבעים קלאסיים של חום, בז’ ושחור,מוקסינים לערב עם סוליה קשיחה, עניבות ועוד.
 
ראלף לורן לגברים קולקציית חורף 2012 ראלף לורן לגברים קולקציית חורף 2012

 



עמוד זה נצפה: 344 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור